Новий флагман перевершив за розмірами CX-60 і обзавівся трьома рядами сидінь. Залежно від обраної конфігурації в салоні розмістяться 6-7 чоловік, причому посадка на гальорку зроблена максимально зручною. У гамі двигунів CX-80 – PHEV-установка на базі бензинового Skyactiv-G 2.5 та дизель Skyactiv-D 3.3. Коробка – восьмидіапазонний автомат. Привід повний, з режимами Sport, Off-Road та буксирувальним Towing.
Кросовер CX-80 займе місце флагмана, а заразом стане найбільшою моделлю в європейській лінійці Mazda. Як і CX-60, він побудований на платформі Large Product Group з базовим заднім приводом та поздовжнім розташуванням двигуна. Дизайн новинки повністю відповідає фірмовій стилістиці «Кодо — душа руху», яка виражається у прагненні до мінімалізму (наприклад, у CX-80 немає навіть фальш-патрубків вихлопної системи) та в архітектурному підході до проектування.
Новий CX-80 на 250 міліметрів довший і на 24 вище за CX-60. Розтягнута колісна база дозволила додати третій ряд сидінь, причому його можна скомпонувати трьома способами. Перший – тримісний диван, другий – роздільні крісла з проходом посередині, третій – роздільні крісла з центральною консоллю. Другий ряд можна рухати подовжньо на 120 міліметрів і змінювати нахил спинок у діапазоні 15-33 градуси.
Доступ на третій ряд полегшують високі двері, що складаються одним натисканням кнопки спинки сидінь та поручні. З розкладеним третім рядом об’єм багажника CX-80 становить 258 літрів, зі складеним – 687. Максимальний об’єм – 1221 літра або 1971 під час завантаження під стелю. Рульова колонка кросовера регулюється по вильоту та нахилу – її положення для різних водіїв можна зберегти в профілях Driver Personalisation.
В оснащення входять два дисплеї діагоналлю 12,3 дюйми, система кругового огляду та нова функція Trailer Hitch View, яка полегшує приєднання причепа. На кожному ряді є порти USB-C, плюс є бездротова зарядка потужністю 15 Вт і 150-ватна розетка. Гібриди e-Skyactiv PHEV також можуть живити зовнішні споживачі з потужністю до 1,5 кіловата.
Гамма двигунів CX-80 складається з гібридної установки Skyactiv-G 2.5 (327 к.с.) та дизеля Skyactiv-D об’ємом 3,3 літра (200 к.с.). Останній оснащений 48-вольтовим стартер-генератором M Hybrid Boost і використовує технологію згоряння DCPCI (Distribution-Controlled Partially Premixed Compression Ignition, або «займання від стиснення з частковим попереднім змішуванням і регульованим розподілом»), що забезпечує більш ефективний процес приготування суміші низькі викиди.