Авто

Honda анонсувала нову лінійку електрокарів

Share

Вони призначені для китайського ринку, причому перші дві моделі будуть запущені вже цього року. Кросовери Ye P7 і Ye S7 вийдуть у версіях з одним або двома електромоторами, отримають новий логотип і віртуального помічника на базі ШІ. У 2025-му до них приєднається флагман бренду Ye – ліфтбек GT. На Пекінському автосалоні він дебютує в статусі концепту, оснащеного проекційним дисплеєм Huawei і “гоночним кокпітом”.

Компанія Honda представила нове сімейство електромобілів Ye, розроблене спеціально для Китаю. Через три роки серія налічуватиме шість моделей, але поки що розсекречено тільки три. Це кросовери Ye P7 і Ye S7, а також ліфтбек Ye GT Concept. Позашляховики надійдуть у продаж до кінця цього року і нестимуть на собі новий логотип, який вперше був показаний на концептуальних машинах “нульової” серії. П’ятидверка, а точніше, її серійний варіант, вийде у 2025-му.

Усі “ешки” (Ye – це транскрипція на піньїнь ієрогліфа 烨, що означає “сяючий”, “яскравий”) будуть побудовані на новій платформі Architecture W з передньою двохважеля підвіскою, задньою п’ятиважільною та великою тяговою батареєю, що міститься в міцній алюмінієвій оболонці. Заявлена жорсткість кузова на кручення – 40 000 Нм/град. Електрокари отримають ізольований контур охолодження акумулятора, один або два електромотори, а також електроннокеровані амортизатори.

Першими на ринок вийдуть кросовери Ye P7 і Ye S7. Відрізнятися один від одного вони будуть тільки зовнішністю, оскільки салон на перший погляд у них однаковий. Випуском Ye P7 займеться СП GAC-Honda, а модель S7 стане на конвеєр СП Dongfeng-Honda. Що стосується GT Concept, то він заявлений як флагман бренду Ye. Ліфтбек ширший і присадкуватіший за позашляховики, плюс оснащений унікальним “гоночним кокпітом” і проекційним дисплеєм Huawei з боку пасажира.

До 2027 року Honda обіцяє вивести на китайський ринок десять нових електрокарів – зокрема чотири на простенькій платформі Architecture F. А ще за вісім років компанія планує цілком переключитися на батарейні машини.

Усе це потрібно, щоб до середини століття оголосити себе вуглецево-нейтральним виробником.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Honda

Останні записи

Mazda показала офіційні фото нового покоління CX-5

До презентації нового покоління Mazda CX-5 2026 залишилося зовсім небагато часу - офіційна прем'єра запланована…

01.07.2025

Що робити, коли уникнути аварії неможливо: практичні рекомендації водіям

Дорожня аварія завжди пов'язана зі стресом, але якщо зіткнення вже неминуче, важливо розуміти, як мінімізувати…

01.07.2025

Українців попередили про ризики купівлі авто «по техпаспорту»

Все більше українських автовласників стикаються з проблемами після купівлі автомобіля "по техпаспорту", особливо якщо справжній…

01.07.2025

Tesla підвищила ціну Model 3 після покращення характеристик

Анонсовано невелике оновлення седана Tesla Model 3 2025 року на китайському ринку. Автомобілю додали 40…

01.07.2025

Кросовери з міцним кузовом: п’ять моделей, що не бояться іржі

Якщо ви шукаєте автомобіль з пробігом і хочете уникнути проблем із корозією, важливо не лише…

01.07.2025

Mercedes-AMG CLE 63 збережеться з двигуном V8, без гібридної системи

Чутки про повернення V8 у топову версію Mercedes-AMG CLE 63 2026 нарешті отримали підтвердження. Німецький…

01.07.2025