Авто

Honda анонсувала нову лінійку електрокарів

Share

Вони призначені для китайського ринку, причому перші дві моделі будуть запущені вже цього року. Кросовери Ye P7 і Ye S7 вийдуть у версіях з одним або двома електромоторами, отримають новий логотип і віртуального помічника на базі ШІ. У 2025-му до них приєднається флагман бренду Ye – ліфтбек GT. На Пекінському автосалоні він дебютує в статусі концепту, оснащеного проекційним дисплеєм Huawei і “гоночним кокпітом”.

Компанія Honda представила нове сімейство електромобілів Ye, розроблене спеціально для Китаю. Через три роки серія налічуватиме шість моделей, але поки що розсекречено тільки три. Це кросовери Ye P7 і Ye S7, а також ліфтбек Ye GT Concept. Позашляховики надійдуть у продаж до кінця цього року і нестимуть на собі новий логотип, який вперше був показаний на концептуальних машинах “нульової” серії. П’ятидверка, а точніше, її серійний варіант, вийде у 2025-му.

Усі “ешки” (Ye – це транскрипція на піньїнь ієрогліфа 烨, що означає “сяючий”, “яскравий”) будуть побудовані на новій платформі Architecture W з передньою двохважеля підвіскою, задньою п’ятиважільною та великою тяговою батареєю, що міститься в міцній алюмінієвій оболонці. Заявлена жорсткість кузова на кручення – 40 000 Нм/град. Електрокари отримають ізольований контур охолодження акумулятора, один або два електромотори, а також електроннокеровані амортизатори.

Першими на ринок вийдуть кросовери Ye P7 і Ye S7. Відрізнятися один від одного вони будуть тільки зовнішністю, оскільки салон на перший погляд у них однаковий. Випуском Ye P7 займеться СП GAC-Honda, а модель S7 стане на конвеєр СП Dongfeng-Honda. Що стосується GT Concept, то він заявлений як флагман бренду Ye. Ліфтбек ширший і присадкуватіший за позашляховики, плюс оснащений унікальним “гоночним кокпітом” і проекційним дисплеєм Huawei з боку пасажира.

До 2027 року Honda обіцяє вивести на китайський ринок десять нових електрокарів – зокрема чотири на простенькій платформі Architecture F. А ще за вісім років компанія планує цілком переключитися на батарейні машини.

Усе це потрібно, щоб до середини століття оголосити себе вуглецево-нейтральним виробником.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Honda

Останні записи

Чому важливо купити інші шини, навіть з майже новим протектором

Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…

10.11.2024

Новий автомобільний бренд вийшов на ринок України

В Україні з'явився новий автомобільний бренд — INEOS, про що повідомили на офіційному сайті українського…

10.11.2024

Експерт розповів, які системи автомобіля потрібно перевірити перед морозами

З наближенням зими важливо перевірити стан вашого автомобіля, особливо акумуляторну батарею. Що ще відомо Перед…

10.11.2024

Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…

10.11.2024

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024