Авто

Honda анонсувала нову лінійку електрокарів

Вони призначені для китайського ринку, причому перші дві моделі будуть запущені вже цього року. Кросовери Ye P7 і Ye S7 вийдуть у версіях з одним або двома електромоторами, отримають новий логотип і віртуального помічника на базі ШІ. У 2025-му до них приєднається флагман бренду Ye – ліфтбек GT. На Пекінському автосалоні він дебютує в статусі концепту, оснащеного проекційним дисплеєм Huawei і “гоночним кокпітом”.

Компанія Honda представила нове сімейство електромобілів Ye, розроблене спеціально для Китаю. Через три роки серія налічуватиме шість моделей, але поки що розсекречено тільки три. Це кросовери Ye P7 і Ye S7, а також ліфтбек Ye GT Concept. Позашляховики надійдуть у продаж до кінця цього року і нестимуть на собі новий логотип, який вперше був показаний на концептуальних машинах “нульової” серії. П’ятидверка, а точніше, її серійний варіант, вийде у 2025-му.

Усі “ешки” (Ye – це транскрипція на піньїнь ієрогліфа 烨, що означає “сяючий”, “яскравий”) будуть побудовані на новій платформі Architecture W з передньою двохважеля підвіскою, задньою п’ятиважільною та великою тяговою батареєю, що міститься в міцній алюмінієвій оболонці. Заявлена жорсткість кузова на кручення – 40 000 Нм/град. Електрокари отримають ізольований контур охолодження акумулятора, один або два електромотори, а також електроннокеровані амортизатори.

Першими на ринок вийдуть кросовери Ye P7 і Ye S7. Відрізнятися один від одного вони будуть тільки зовнішністю, оскільки салон на перший погляд у них однаковий. Випуском Ye P7 займеться СП GAC-Honda, а модель S7 стане на конвеєр СП Dongfeng-Honda. Що стосується GT Concept, то він заявлений як флагман бренду Ye. Ліфтбек ширший і присадкуватіший за позашляховики, плюс оснащений унікальним “гоночним кокпітом” і проекційним дисплеєм Huawei з боку пасажира.

До 2027 року Honda обіцяє вивести на китайський ринок десять нових електрокарів – зокрема чотири на простенькій платформі Architecture F. А ще за вісім років компанія планує цілком переключитися на батарейні машини.

Усе це потрібно, щоб до середини століття оголосити себе вуглецево-нейтральним виробником.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Honda

Останні записи

Експерт розповів, чому сучасні двигуни швидко виходять з ладу

Експерт зазначив, що сучасні двигуни працюють під підвищеним навантаженням і в суворих температурних режимах, що…

12.11.2025

Audi показала зростання виручки, але операційний прибуток впав на чверть

Audi Group підбила підсумки перших дев'яти місяців 2025 року, показавши змішану динаміку. Виторг концерну досяг…

12.11.2025

Мороз не перешкода: як електрокари адаптовані до холодного клімату

Сучасні електромобілі спочатку створюють із урахуванням експлуатації в холодному кліматі, зазначив експерт. Узимку такі машини…

12.11.2025

У США виставили на аукціон майже новий Chevrolet Corvette Stingray із пробігом лише 6400 км

У 2023 році автолюбитель із Південної Кароліни здійснив свою мрію, придбавши новенький Chevrolet Corvette Stingray…

12.11.2025

Новий Nissan Patrol вийде лише з бензиновими двигунами

Компанія Nissan остаточно відмовилася від випуску дизельної версії нового Patrol, залишивши прихильників таких моторів без…

11.11.2025

За яких несправностей в Україні заборонено експлуатацію автомобіля

В Україні та країнах Європи діє чітко регламентований перелік несправностей, за яких експлуатація транспортного засобу…

11.11.2025