Авто

Honda анонсувала нову лінійку електрокарів

Вони призначені для китайського ринку, причому перші дві моделі будуть запущені вже цього року. Кросовери Ye P7 і Ye S7 вийдуть у версіях з одним або двома електромоторами, отримають новий логотип і віртуального помічника на базі ШІ. У 2025-му до них приєднається флагман бренду Ye – ліфтбек GT. На Пекінському автосалоні він дебютує в статусі концепту, оснащеного проекційним дисплеєм Huawei і “гоночним кокпітом”.

Компанія Honda представила нове сімейство електромобілів Ye, розроблене спеціально для Китаю. Через три роки серія налічуватиме шість моделей, але поки що розсекречено тільки три. Це кросовери Ye P7 і Ye S7, а також ліфтбек Ye GT Concept. Позашляховики надійдуть у продаж до кінця цього року і нестимуть на собі новий логотип, який вперше був показаний на концептуальних машинах “нульової” серії. П’ятидверка, а точніше, її серійний варіант, вийде у 2025-му.

Усі “ешки” (Ye – це транскрипція на піньїнь ієрогліфа 烨, що означає “сяючий”, “яскравий”) будуть побудовані на новій платформі Architecture W з передньою двохважеля підвіскою, задньою п’ятиважільною та великою тяговою батареєю, що міститься в міцній алюмінієвій оболонці. Заявлена жорсткість кузова на кручення – 40 000 Нм/град. Електрокари отримають ізольований контур охолодження акумулятора, один або два електромотори, а також електроннокеровані амортизатори.

Першими на ринок вийдуть кросовери Ye P7 і Ye S7. Відрізнятися один від одного вони будуть тільки зовнішністю, оскільки салон на перший погляд у них однаковий. Випуском Ye P7 займеться СП GAC-Honda, а модель S7 стане на конвеєр СП Dongfeng-Honda. Що стосується GT Concept, то він заявлений як флагман бренду Ye. Ліфтбек ширший і присадкуватіший за позашляховики, плюс оснащений унікальним “гоночним кокпітом” і проекційним дисплеєм Huawei з боку пасажира.

До 2027 року Honda обіцяє вивести на китайський ринок десять нових електрокарів – зокрема чотири на простенькій платформі Architecture F. А ще за вісім років компанія планує цілком переключитися на батарейні машини.

Усе це потрібно, щоб до середини століття оголосити себе вуглецево-нейтральним виробником.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Honda

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025