Honda анонсувала нову лінійку електрокарів

Час читання: 2 хв.
0

Вони призначені для китайського ринку, причому перші дві моделі будуть запущені вже цього року. Кросовери Ye P7 і Ye S7 вийдуть у версіях з одним або двома електромоторами, отримають новий логотип і віртуального помічника на базі ШІ. У 2025-му до них приєднається флагман бренду Ye – ліфтбек GT. На Пекінському автосалоні він дебютує в статусі концепту, оснащеного проекційним дисплеєм Huawei і “гоночним кокпітом”.

Компанія Honda представила нове сімейство електромобілів Ye, розроблене спеціально для Китаю. Через три роки серія налічуватиме шість моделей, але поки що розсекречено тільки три. Це кросовери Ye P7 і Ye S7, а також ліфтбек Ye GT Concept. Позашляховики надійдуть у продаж до кінця цього року і нестимуть на собі новий логотип, який вперше був показаний на концептуальних машинах “нульової” серії. П’ятидверка, а точніше, її серійний варіант, вийде у 2025-му.

Усі “ешки” (Ye – це транскрипція на піньїнь ієрогліфа 烨, що означає “сяючий”, “яскравий”) будуть побудовані на новій платформі Architecture W з передньою двохважеля підвіскою, задньою п’ятиважільною та великою тяговою батареєю, що міститься в міцній алюмінієвій оболонці. Заявлена жорсткість кузова на кручення – 40 000 Нм/град. Електрокари отримають ізольований контур охолодження акумулятора, один або два електромотори, а також електроннокеровані амортизатори.

Реклама

Першими на ринок вийдуть кросовери Ye P7 і Ye S7. Відрізнятися один від одного вони будуть тільки зовнішністю, оскільки салон на перший погляд у них однаковий. Випуском Ye P7 займеться СП GAC-Honda, а модель S7 стане на конвеєр СП Dongfeng-Honda. Що стосується GT Concept, то він заявлений як флагман бренду Ye. Ліфтбек ширший і присадкуватіший за позашляховики, плюс оснащений унікальним “гоночним кокпітом” і проекційним дисплеєм Huawei з боку пасажира.

До 2027 року Honda обіцяє вивести на китайський ринок десять нових електрокарів – зокрема чотири на простенькій платформі Architecture F. А ще за вісім років компанія планує цілком переключитися на батарейні машини.

Усе це потрібно, щоб до середини століття оголосити себе вуглецево-нейтральним виробником.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!