У новому поколінні Toyota 4Runner залишається вірною своїм позашляховим корінням, будучи побудованим на загальній платформі з останніми моделями Tacoma та Land Cruiser, а також іншими рамними моделями Toyota. Свіжий 4Runner став більшим за попередника, тепер його довжина можна порівняти з Highlander, роблячи його на 25 мм довшим за очікуваний Land Cruiser, з колісною базою в 2845 мм. Шосте покоління 4Runner розділяє силові агрегати з Tacoma і пропонує два турбовані чотирициліндрові двигуни, включаючи потужний гібридний варіант.
У лінійці з’явилося дев’ять комплектацій, серед яких SR5, TRD Sport, TRD Sport Premium, TRD Off Road, TRD Off Road Premium, Limited, TRD Pro, а також нові Platinum та Trailhunter. Моделі відрізняються за рівнем комфорту та здатності до бездоріжжя, останній з яких, Trailhunter, призначений для далеких позашляхових подорожей та оснащений спеціалізованими компонентами, включаючи амортизатори від ARB Old Man Emu, експедиційний багажник ARB та шноркель. Додатково автомобіль укомплектований 33-дюймовими шинами Toyo Open Country A/T і має посилений захист у вигляді спеціальних пластин, порогів та інтегрованого світлодіода. Також є інвертор на 2400 ват для зручності при кемпінгу.
Всі версії 4Runner оснащені сучасним пакетом активних систем безпеки Toyota Safety Sense 3.0. Виробництво заплановане на заводі в Тахарі, Японія і має стартувати восени поточного року.
Моторна гама складається з:
- 278-сильний 2,4-літровий турбований чотирициліндровий двигун з 8-діапазонною автоматичною трансмісією.
- 326-сильний 2,4-літровий турбований гібрид з 8-діапазонною автоматичною трансмісією.
Незважаючи на те, що 4Runner востаннє серйозно оновлювався у 2010 році, він зберігав популярність завдяки своїй надійності та пригодницькому духу. Час минав, і машина отримувала технологічні оновлення, включаючи нові функції безпеки, проте потрібно більш глибоке оновлення. Колишній 4Runner відчував труднощі з керуванням, комфортом усередині та шумом двигуна, що знижувало його конкурентоспроможність.