Рестайлінговий Porsche Taycan дебютував лише два місяці тому, але німецький виробник уже працює над другим поколінням електроседана. Про це виданню Carsales розповіла голова відділу енергетичних систем лінійки Taycan Сара Разаві. За попередніми даними, нова модель дебютує у 2027 році.
Оригінальний Тайкан, вперше показаний у вигляді концепту Mission E у 2015 році, випускається з 2019 року. Нещодавнє оновлення, під час якого було збільшено потужність електромоторів, швидкість заряджання та запас ходу, було наймасштабнішим, але не першим: невеликі зміни вносилися зі зміною модельних років і раніше. Зокрема, за рахунок програмних засобів вже нарощувалась дальність пробігу, додавалися нові електронні помічники, розширювався функціонал мультимедійної системи.
Водночас інженери Porsche вважають, що вже вичерпали можливості платформи J1, що також лежить в основі Audi e-tron GT. Тому другий Taycan отримає або її доопрацьовану версію, або зовсім нову архітектуру. Подробиць поки немає, але не виключено, що це буде то саме шасі SSP Sport, на якому побудують майбутній флагманський електромобіль Porsche з трьома рядами сидінь, зараз відомий під кодовим позначенням K1.
Porsche продовжить працювати над збільшенням запасу ходу – але не за рахунок більш важких батарей, оскільки компанія прагне балансу маси і далекобійності. Як одна з можливостей розглядаються твердотільні акумулятори з високою щільністю енергії, але поки не підтверджено, що вони з’являться у виробника до моменту запуску Taycan другої генерації.
Крім нового Тайкана та K1, у розробці знаходяться ще кілька електромобілів. Це спорткари, які прийдуть на зміну сімейству 718, новий Cayenne, а також гіперкар, який стане ідейним спадкоємцем супергібриду 918 Spyder.