Те, що може здатися особливо лінивим фейсліфтінг Mercedes G-Class, насправді є серією істотних оновлень. Стверджується, що вони покращують продуктивність, ефективність та здібності G як на дорозі, так і на бездоріжжі.
Оскільки найпопулярнішим автомобілем є Mercedes-AMG G 63, він отримує навіть більше змін, ніж звичайний G-Class. Це включає опціональну нову систему підвіски, яка вперше забезпечує активний контроль крену. Щоб дізнатися більше, ми вирушили до будинку G-Class у Граці, Австрія.
Для мене це все ще виглядає так само…
Придивіться, і ви помітите нові бампери спереду та ззаду, новий аеродинамічний дизайн коліс та разючий новий синій колір, який можна побачити у верхній частині сторінки. Проте саме деталі мають вирішальне значення. Вперше ви можете отримати доступ без ключа до цих дверей, схожих на сховища, і тепер камер побільшало, ніж раніше.
До них відноситься один, встановлений низько спереду, тому ви можете бачити все, що зазвичай приховує довгий капот. Він не тільки добрий для протискування через вузькі прірви в Челсі, але й означає, що ви можете легко вибрати ідеальну позашляхову траєкторію.
Важливо відзначити, що аеродинаміка бриз-блоку була покращена, при цьому G-Class виглядав як G-Class. Над лобовим склом з’явився новий спойлер, а облицювання передньої стійки було згладжено, що підвищило ефективність та рясний шум вітру, від якого страждають G.
У передніх колісних арках також є вентиляційні отвори для подальшого покращення повітряного потоку, хоча економічність G-класу, як і раніше, не зовсім блискуча. G 450d найкраще витрачає 32,5 милі на галон, G 500 – 25,9 миль на галон, а G 63 – руйнівні 19,2 миль на галон. Ці цифри можуть виглядати не так вражаюче, але вони є корисним покращенням у порівнянні зі старим автомобілем.
Ще якась сила?
Не за рахунок мотора G 63, хоча вбудований стартер-генератор, який тепер встановлюється на всі двигуни G, додає 20 л. і корисний момент, що крутить. Якщо вам потрібен G-Class із двигуном V8, то тепер це єдиний варіант, оскільки G 500 (або G 550 на деяких ринках) отримує шестициліндровий двигун.
Цей 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун оснащений як вихлопною системою, так і турбонагнітачами з електричним приводом, розвиває потужність 443 к.с. і момент, що крутить, 413 фунтів-футів, чого достатньо для швидкого розгону від 0 до 62 миль на годину за 5,4 секунди. Це значно більше, ніж у G 450d, хоча 362 к.с., 553 фунти футів і 5,8 секунди – це багато.
Попередник цього автомобіля не був повільним на прямій, але його майстерність у поворотах та комфорт відставали від незалежно підресорених суперників. Всі G-Класи тепер поставляються з адаптивними амортизаторами стандартної комплектації, в той час як G63 має додаткову підвіску з активним контролем крену.
G-клас, що може повертати?
Ми не збираємося виносити суджень, поки не проїдемо на ньому, але, принаймні, він повинен проходити поворот швидше, ніж раніше. Він зберігає гвинтові пружини, незалежну передню підвіску та задню частину, але додає гідравлічні приводи, які пов’язані між собою.
Як і у випадку з Range Rover Sport SV, тангаж та крен можна регулювати без великих, громіздких стабілізаторів поперечної стійкості. Є ще одне покращення для G-Class, оскільки це покращує шарнірне зчленування осей на бездоріжжі, а це означає, що G63 може бути найпотужнішою моделлю принаймні на даний момент.
Подивившись пару відеороликів про систему в дії, ви зрозумієте, що вона може утримувати кузов на одному рівні, незалежно від того, проходите ви круті повороти або проїжджаєте нерівною ґрунтовою дорогою.
Що нового всередині?
У той час як архітектура панелі приладів виглядає знайомою, MBUX замінив стару інформаційно-розважальну систему, зберігши при цьому екрани того ж розміру. Графіка, час відгуку та можливості підключення були покращені, і ви, як і раніше, отримуєте гарний набір фізичних елементів управління для таких речей, як опалення.
Існує нова позашляхова панель керування, яка групує кілька ключових функцій навколо деяких оновлених перемикачів блокування диференціала над перемикачами обігрівача. Ви можете не тільки заблокувати центральний, задній та передній диференціали, але й вибрати механічну передачу, низький діапазон та позашляхову кабіну.
На жаль, ви також отримуєте незручне сенсорне кермо Mercedes, але це було неминуче. Не так багато людей купують звичайні G-класи, тому діапазон можливостей персоналізації було розширено ще більше.