Це седан та універсал для японського ринку, які відрізняються оспортивленим екстер’єром та розширеним списком оснащення. Таким машинам покладено крісла з покращеною бічною підтримкою, алюмінієві накладки на педалі, чорний зовнішній декор та колеса та лише три кольори кузовів на вибір: білий, сірий та чорний. Силова установка – як у стандартних Corolla. Привід передній чи повний. Ціни починаються з 3140300 єн, що відповідає 800 тисяч гривень.
Компанія Toyota представила у Японії нову версію «Королли» під назвою Active Sport. Виконання доступне для седана та універсала, а впізнати його можна за зовнішнім декором та внутрішнім оздобленням. Такі машини мають передній бампер ексклюзивного дизайну, 17-дюймові глянсові чорні колеса, спортивні крісла з інтегрованими підголівниками, комбіновану оббивку шкірозамінника/текстиль, а також алюмінієві накладки на педалі. Крім того, ідентифікацію полегшують написи Active Sport та три кольори кузова на вибір: сірий Cement Gray Metallic, білий Platinum White Pearl Mica та чорний Atitude Black Mica.
Такі Corolla за замовчуванням оснащені контролем сліпих зон та відеореєстратором, плюс заявлена підтримка функції Digital Key. Змін у техніці, вважай, немає — лише на передньопривідних машинах переналаштовані підвіски та кермо. Силова установка теж колишня: гібридна система з урахуванням «атмосферника» 1.8 (98 к.с., 142 Нм). Привід може бути переднім чи повним E-Four. Ціни варіюються від 3140300 ієн (800 тисяч гривень) за моноприводний седан до 3388300 (1 млн гривень) за універсал c AWD. Доплатити доведеться за шильдик Active Sport на кормі та салонні килимки.
Наприкінці минулого літа Toyota оновила «заряджену» GR Corolla. Японці використали досвід підготовки машин до 24-годинних перегонів серії Super Taikyu та зосередилися на двох напрямках: покращенні чуйності та оптимізації аеродинаміки. Хот-хетчу замінили кріпильні болти елементів підвісок та кермового механізму, а також додали «повітряні заслінки» по краях переднього бампера.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Скарбик Павло
Головний редактор видання UaMotors.
Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.
Leave a Comment