Авто

Toyota Corolla отримала нову версію Active Sport

Це седан та універсал для японського ринку, які відрізняються оспортивленим екстер’єром та розширеним списком оснащення. Таким машинам покладено крісла з покращеною бічною підтримкою, алюмінієві накладки на педалі, чорний зовнішній декор та колеса та лише три кольори кузовів на вибір: білий, сірий та чорний. Силова установка – як у стандартних Corolla. Привід передній чи повний. Ціни починаються з 3140300 єн, що відповідає 800 тисяч гривень.

Компанія Toyota представила у Японії нову версію «Королли» під назвою Active Sport. Виконання доступне для седана та універсала, а впізнати його можна за зовнішнім декором та внутрішнім оздобленням. Такі машини мають передній бампер ексклюзивного дизайну, 17-дюймові глянсові чорні колеса, спортивні крісла з інтегрованими підголівниками, комбіновану оббивку шкірозамінника/текстиль, а також алюмінієві накладки на педалі. Крім того, ідентифікацію полегшують написи Active Sport та три кольори кузова на вибір: сірий Cement Gray Metallic, білий Platinum White Pearl Mica та чорний Atitude Black Mica.

Такі Corolla за замовчуванням оснащені контролем сліпих зон та відеореєстратором, плюс заявлена ​​підтримка функції Digital Key. Змін у техніці, вважай, немає — лише на передньопривідних машинах переналаштовані підвіски та кермо. Силова установка теж колишня: гібридна система з урахуванням «атмосферника» 1.8 (98 к.с., 142 Нм). Привід може бути переднім чи повним E-Four. Ціни варіюються від 3140300 ієн (800 тисяч гривень) за моноприводний седан до 3388300 (1 млн гривень) за універсал c AWD. Доплатити доведеться за шильдик Active Sport на кормі та салонні килимки.

Наприкінці минулого літа Toyota оновила «заряджену» GR Corolla. Японці використали досвід підготовки машин до 24-годинних перегонів серії Super Taikyu та зосередилися на двох напрямках: покращенні чуйності та оптимізації аеродинаміки. Хот-хетчу замінили кріпильні болти елементів підвісок та кермового механізму, а також додали «повітряні заслінки» по краях переднього бампера.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Експерти розкрили, чому системи допомоги водієві небезпечні у негоду

Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…

25.11.2025

Toyota RAV4 стала найчастіше викрадним авто Канади у 2024 році

Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…

25.11.2025

Volkswagen, Skoda та Toyota очолюють продажі авто в Європі

У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…

25.11.2025

Кінець ери дизелів у Європі: електрокари та гібриди лідирують

Дизельні двигуни довго були популярні в Європі: у 2010-х вони складали понад половину продажів нових…

25.11.2025

Toyota представила оновлений bZ4X зі збільшеною автономністю

Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…

25.11.2025

У Європі знову зростає попит на дизельні авто

У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…

25.11.2025