Авто

Toyota Corolla отримала нову версію Active Sport

Це седан та універсал для японського ринку, які відрізняються оспортивленим екстер’єром та розширеним списком оснащення. Таким машинам покладено крісла з покращеною бічною підтримкою, алюмінієві накладки на педалі, чорний зовнішній декор та колеса та лише три кольори кузовів на вибір: білий, сірий та чорний. Силова установка – як у стандартних Corolla. Привід передній чи повний. Ціни починаються з 3140300 єн, що відповідає 800 тисяч гривень.

Компанія Toyota представила у Японії нову версію «Королли» під назвою Active Sport. Виконання доступне для седана та універсала, а впізнати його можна за зовнішнім декором та внутрішнім оздобленням. Такі машини мають передній бампер ексклюзивного дизайну, 17-дюймові глянсові чорні колеса, спортивні крісла з інтегрованими підголівниками, комбіновану оббивку шкірозамінника/текстиль, а також алюмінієві накладки на педалі. Крім того, ідентифікацію полегшують написи Active Sport та три кольори кузова на вибір: сірий Cement Gray Metallic, білий Platinum White Pearl Mica та чорний Atitude Black Mica.

Такі Corolla за замовчуванням оснащені контролем сліпих зон та відеореєстратором, плюс заявлена ​​підтримка функції Digital Key. Змін у техніці, вважай, немає — лише на передньопривідних машинах переналаштовані підвіски та кермо. Силова установка теж колишня: гібридна система з урахуванням «атмосферника» 1.8 (98 к.с., 142 Нм). Привід може бути переднім чи повним E-Four. Ціни варіюються від 3140300 ієн (800 тисяч гривень) за моноприводний седан до 3388300 (1 млн гривень) за універсал c AWD. Доплатити доведеться за шильдик Active Sport на кормі та салонні килимки.

Наприкінці минулого літа Toyota оновила «заряджену» GR Corolla. Японці використали досвід підготовки машин до 24-годинних перегонів серії Super Taikyu та зосередилися на двох напрямках: покращенні чуйності та оптимізації аеродинаміки. Хот-хетчу замінили кріпильні болти елементів підвісок та кермового механізму, а також додали «повітряні заслінки» по краях переднього бампера.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Чому небезпечно їздити з порожнім баком: наслідки для автомобіля

Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…

31.10.2025

Toyota відкликає понад 1,28 млн авто через проблеми з панорамним оглядом

Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…

31.10.2025

Japan Mobility Show 2025: головні прем’єри від Mazda, Toyota, Lexus та інших

У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…

31.10.2025

Пройшов вибір фіналістів конкурсу “Автомобіль року в Європі 2026”

Журі престижної європейської премії «Автомобіль року 2026» опублікувало список фіналістів, до якого увійшли 7 моделей,…

31.10.2025

Світовий дебют Mercedes-Benz GLB EQ відбудеться у грудні 2025 року

Компанія Mercedes-Benz готується представити новий електричний кросовер GLB EQ, створений на базі інноваційної модульної платформи…

31.10.2025

Електромобілі перемагають ДВЗ за рівнем викидів після двох років використання

Нове дослідження Університету Дьюка (США), з яким ознайомилися експерти видання SPEEDME.RU, показало, що протягом перших…

31.10.2025