Віце-президент північноамериканського офісу марки Понц Пандікутіра заявив Autoblog, що на підході відносно доступний «справжній» SUV. Топ-менеджер Nissan дав зрозуміти, що на розгляді знаходиться новий позашляховик рамний X-Terra, створений за мотивами моделі двадцятирічної давності. Мабуть, маркетологам Nissan не дають спокою успіхи всюдиходів Toyota 4Runner, Ford Bronco та Jeep Wrangler.
Понц Пандікутіра підкреслив, що нова X-Terra має бути «серйозним позашляховиком» із невисокою ціною. Повернення в США актуальної моделі Terra/X-Terra для азіатських ринків навряд чи можливе: усюдихід морально застарів, і логічним виглядає розробка абсолютно нової моделі на базі пікапа Frontier.
Виробництво Nissan X-Terra другого покоління припинили у 2015 році, але у позашляховика залишаються шанувальники у США. Клієнтам подобалося поєднання ресурсного 4,0-літрового атмосферного V6 (265 сил, 381 Нм), надійних коробок передач (5-ступінчастий автомат або 6-ступінчаста “механіка”) та простого шасі. Топ-версія X-Terra із заводу відрізнялася захистом днища, довгохідною підвіскою з амортизаторами Bilstein та «грязевими» покришками.
Терміни відродження Nissan X-Terra у США не визначені, але в Росії аналогічний усюдихід уже продається офіційно. Йдеться про Oting Paladin: рамний позашляховик концерну Dongfeng, який успадкував у Nissan раму, кузов і архітектуру шасі, але оснащується турбомотором Mitsubishi і 8-ступінчастим автоматом ZF.