Потенційні власники нового кросовера Fisker Ocean масово скасовують замовлення

Час читання: < 1 хв.
0

Американський стартап Fisker продовжує зазнавати серйозних фінансових проблем, які виливаються для неї в додаткові витрати.

Напередодні стало відомо, що автовиробник втратив 40 тисяч попередніх замовлень на свій електричний кросовер Ocean. Його потенційні покупці масово відмовляються від бронювань, дізнавшись, що компанія може незабаром виявитися банкрутом.

Сумарно з початку прийому заявок у листопаді 2019 року Fisker зібрала 70 тисяч бронювань, але вже втратила більше половини з них. За підрахунками, щодня від купівлі кросоверів Ocean відмовляється по 70-80 покупців. 

Реклама

Нагадаємо, кожне бронювання нового кросовера Fisker вимагало від клієнтів компанії оплати 250 доларів. Тепер автовиробнику доведеться повернути більшу частину цих грошей, та ще й у той момент, коли він відчайдушно їх потребує.

Сумарні втрати автовиробника через масову відмову від передплачених замовлень вже оцінюються мінімум у 9 мільйонів доларів.

Втім, гроші повернуть далеко не всім. Компанія не віддасть клієнтам депозити розміром 5 тисяч доларів, а також утримає з тих, кому вже відправили машини, вартість їхнього транспортування. 

Нагадаємо, з моменту початку постачання у червні 2023 року кросовер Fisker Ocean встигли доставити приблизно 6 тисячам клієнтів. Багато хто з цих машин страждав від дефектів, що призвело до розгромних відгуків від власників таких автомобілів. 

У спробі збільшити продаж стартап знизив ціни на свою продукцію на 39 відсотків, але не допомогло навіть це і вже пішли сигнали до того, що незабаром перспективна компанія виявиться банкрутом.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!