Авто

Toyota розглядає можливість виробництва невеликих пікапів

Share

Коли компанія Ford випустила свій компактний пікап Maverick, він миттєво став хітом завдяки початковій ціні у 19 995 доларів США. Згодом ціна зросла до 23 815 доларів США, але минулого року в США було продано 94 058 одиниць. Успіх Maverick змусив конкурентів зосередитися на цьому сегменті ринку.

До речі, нещодавно Toyota була помічена під час тестування Ford Maverick та Hyundai Santa Cruz, що свідчить про серйозність намірів Toyota. Втім, варто зазначити, що Toyota регулярно тестує і вивчає автомобілі інших виробників.

В інтерв’ю Auto News Тед Огава, генеральний директор Toyota North America, заявив, що компанія не планує випускати компактні пікапи, але підтвердив, що Toyota вивчає цей сегмент, в тому числі питання електрифікації.

Топ-менеджер також зазначив, що для компактних і середніх пікапів існує більше варіантів електрифікації, ніж для повнорозмірних, і що це одна з можливостей, яку варто розглянути в майбутньому. Тед Огава додав, що продовжить обговорювати це питання зі своїми японськими колегами.

Конкретні плани ще не затверджені, але раніше ходили чутки, що Toyota розглядає можливість створення пікапа на базі Corolla. Ця модель обговорювалася як потенційний проект, але її запуск не очікувався до 2027 року.

Останні повідомлення свідчать про те, що Toyota не відмовилася від цієї ідеї і, можливо, розглядає гібридний або електричний компактний пікап. Останній варіант був запропонований концептом EPU, який був представлений на минулорічній виставці Japan Mobility Show.

EPU був представлений як пікап розміром з Maverick, але з довшою колісною базою. Про модель було сказано небагато, але було підтверджено, що вона має монококову конструкцію та електричний привід. Ринок був би радий ще одному доступному пікапу, але Santa Cruz від Hyundai мав там успіх, проданий минулого року в кількості 36675 одиниць. Результати навряд чи можна назвати вражаючими, і Toyota неодмінно візьме це до уваги, коли вирішуватиме, чи варто виходити на цей сегмент ринку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Нові Volkswagen Golf, Passat та Tiguan не відмовляться від ДВЗ і зможуть проїжджати більше чистою електрикою

Генеральний директор Volkswagen Томас Шефер нещодавно заявив, що попит на електромобілі увійшов у "фазу стагнації"…

09.05.2024

Відроджений Mitsubishi Pajero обіцяє виявитися кращим, ніж Land Cruiser

Mitsubishi зняла позашляховик Pajero з конвеєра у 2021 році, припускаючи, що його наступника не вироблятимуть.…

09.05.2024

Нове покоління Mazda CX-5 хочуть зробити гібридом

Mazda розширює свій преміальний модельний ряд, але не має наміру відмовлятися від свого світового бестселера,…

09.05.2024

Першими електромобілями BMW Neue Klasse будуть кросовер та седан розміром з 3 Series

Однією з перших двох моделей наступного покоління електромобілів BMW, які отримали назву "Neue Klasse" на…

08.05.2024

Audi оголосила нові технічні подробиці Q6 e-tron

Компанія Audi повідомила, що при проєктуванні батареї для платформи PPE, інженери віддавали пріорітет не лише…

08.05.2024

Volkswagen представив новий автокемпер із підйомним дахом на базі T7 Multivan

Компанія Volkswagen представила новий кемпер California. Новинка побудована на платформі T7 Multivan. Для автомобіля підготували…

08.05.2024