Авто

Toyota розглядає можливість виробництва невеликих пікапів

Share

Коли компанія Ford випустила свій компактний пікап Maverick, він миттєво став хітом завдяки початковій ціні у 19 995 доларів США. Згодом ціна зросла до 23 815 доларів США, але минулого року в США було продано 94 058 одиниць. Успіх Maverick змусив конкурентів зосередитися на цьому сегменті ринку.

До речі, нещодавно Toyota була помічена під час тестування Ford Maverick та Hyundai Santa Cruz, що свідчить про серйозність намірів Toyota. Втім, варто зазначити, що Toyota регулярно тестує і вивчає автомобілі інших виробників.

В інтерв’ю Auto News Тед Огава, генеральний директор Toyota North America, заявив, що компанія не планує випускати компактні пікапи, але підтвердив, що Toyota вивчає цей сегмент, в тому числі питання електрифікації.

Топ-менеджер також зазначив, що для компактних і середніх пікапів існує більше варіантів електрифікації, ніж для повнорозмірних, і що це одна з можливостей, яку варто розглянути в майбутньому. Тед Огава додав, що продовжить обговорювати це питання зі своїми японськими колегами.

Конкретні плани ще не затверджені, але раніше ходили чутки, що Toyota розглядає можливість створення пікапа на базі Corolla. Ця модель обговорювалася як потенційний проект, але її запуск не очікувався до 2027 року.

Останні повідомлення свідчать про те, що Toyota не відмовилася від цієї ідеї і, можливо, розглядає гібридний або електричний компактний пікап. Останній варіант був запропонований концептом EPU, який був представлений на минулорічній виставці Japan Mobility Show.

EPU був представлений як пікап розміром з Maverick, але з довшою колісною базою. Про модель було сказано небагато, але було підтверджено, що вона має монококову конструкцію та електричний привід. Ринок був би радий ще одному доступному пікапу, але Santa Cruz від Hyundai мав там успіх, проданий минулого року в кількості 36675 одиниць. Результати навряд чи можна назвати вражаючими, і Toyota неодмінно візьме це до уваги, коли вирішуватиме, чи варто виходити на цей сегмент ринку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Renault відмовиться від спільного мотора для своїх кросоверів з Mercedes-Benz

Renault позбавить кросовери «спільного» двигуна з Mercedes-Benz. Французькі журналісти з'ясували, що 1,3-літровий агрегат лінійки TCe…

23.11.2024

Українцям дали поради, як уникнути обману в автосервісах

Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих.…

23.11.2024

Як зберегти зимові шини в хорошому стані на довше

Щоб зимові шини прослужили якнайдовше, головне — це використовувати їх лише в сезон. Не варто…

23.11.2024

Mercedes-Benz CLA став лідером за відстанню, подоланою за добу

Прототип майбутнього Mercedes-Benz CLA встановив світовий рекорд за найдовшим 24-годинним пробігом на електромобілі. Завданням пілота було проїхати…

23.11.2024

BMW може занизити потужність нового M5

Баварський автовиробник BMW вже не вперше потрапляє на те, що занижує реальну потужність своїх автомобілів.…

23.11.2024

Перший електромобіль Ferrari може стати кросовером

Ferrari вже давно експериментує з електрифікацією своїх автомобілів, але досі не представила жодного чистого електрокара.…

23.11.2024