Авто

Toyota розглядає можливість виробництва невеликих пікапів

Коли компанія Ford випустила свій компактний пікап Maverick, він миттєво став хітом завдяки початковій ціні у 19 995 доларів США. Згодом ціна зросла до 23 815 доларів США, але минулого року в США було продано 94 058 одиниць. Успіх Maverick змусив конкурентів зосередитися на цьому сегменті ринку.

До речі, нещодавно Toyota була помічена під час тестування Ford Maverick та Hyundai Santa Cruz, що свідчить про серйозність намірів Toyota. Втім, варто зазначити, що Toyota регулярно тестує і вивчає автомобілі інших виробників.

В інтерв’ю Auto News Тед Огава, генеральний директор Toyota North America, заявив, що компанія не планує випускати компактні пікапи, але підтвердив, що Toyota вивчає цей сегмент, в тому числі питання електрифікації.

Топ-менеджер також зазначив, що для компактних і середніх пікапів існує більше варіантів електрифікації, ніж для повнорозмірних, і що це одна з можливостей, яку варто розглянути в майбутньому. Тед Огава додав, що продовжить обговорювати це питання зі своїми японськими колегами.

Конкретні плани ще не затверджені, але раніше ходили чутки, що Toyota розглядає можливість створення пікапа на базі Corolla. Ця модель обговорювалася як потенційний проект, але її запуск не очікувався до 2027 року.

Останні повідомлення свідчать про те, що Toyota не відмовилася від цієї ідеї і, можливо, розглядає гібридний або електричний компактний пікап. Останній варіант був запропонований концептом EPU, який був представлений на минулорічній виставці Japan Mobility Show.

EPU був представлений як пікап розміром з Maverick, але з довшою колісною базою. Про модель було сказано небагато, але було підтверджено, що вона має монококову конструкцію та електричний привід. Ринок був би радий ще одному доступному пікапу, але Santa Cruz від Hyundai мав там успіх, проданий минулого року в кількості 36675 одиниць. Результати навряд чи можна назвати вражаючими, і Toyota неодмінно візьме це до уваги, коли вирішуватиме, чи варто виходити на цей сегмент ринку.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Названо електромобілі, виробництво яких зупинили або відклали у 2025 році

Декілька автомобільних брендів на ринку США вирішили припинити випуск своїх електромобілів у 2025 році. Частина…

31.10.2025

Як уникнути незаконного штрафу за нетверезе керування

Поліцейські часто проводять перевірку водіїв на стан сп'яніння прямо на місці зупинки, використовуючи портативні алкотестери,…

31.10.2025

Ford запатентував систему, що об’єднує салон і кузов у майбутніх пікапах

Компанія Ford подала заявку на патент, що описує новий зручний і ефективний спосіб збільшення корисного…

31.10.2025

Експерти назвали ТОП-6 найдешевших пікапів у США

Експерти назвали шість моделей пікапів, стартова ціна яких становить менше ніж 35 000 доларів США.…

31.10.2025

У Японії обрали фіналістів на звання найкращого авто року

У межах шоу Japan Mobility Show 2025 оголосили фіналістів 46-го конкурсу "Автомобіль року в Японії"…

31.10.2025

Топ-7 непомітних причин, чому ви втомлюєтеся за кермом швидше, ніж здається

Ви впевнені, що причина вашої втоми після довгої поїздки - лише затори? Японські інженери, відомі…

31.10.2025