Останнє покоління Volkswagen Passat, представлене ще у листопаді минулого року з м’якими гібридними eTSI та дизельними TDI двигунами, нещодавно отримало поповнення у вигляді нових силових установок. До існуючих версій додалися дві плагін-гібридні модифікації та базовий дизель, розширюючи вибір для покупців та пропонуючи ширші можливості конфігурації.
Серед новинок – два плагін-гібриди, що поєднують у собі 114-сильний електромотор і бензиновий двигун 1.5L TSI потужністю 148 к.с. для менш потужної версії та 175 к.с. для більш потужної. Перша версія має сумарну потужність 201 к.с. і крутний момент 350 Нм, друга – 268 к.с. та 400 Нм.
Обидві версії оснащені акумулятором на 19,7 кВт-год, який можна зарядити потужністю до 11 кВт за допомогою домашнього зарядного пристрою або до 50 кВт на станціях постійного струму. На повністю зарядженій батареї автомобіль може проїхати до 120 км. без викидів. Ціни на плагін-гібридні моделі в Німеччині починаються від 50 320 євро за Passat eHybrid 204 і від 62 330 єврo за eHybrid 272 .
Також у лінійку увійшов базовий дизельний варіант, який, за словами виробника, є одним із найекономічніших у своєму класі. Passat TDI має потужність 120 к.с. і максимальним моментом, що крутить, 320 Нм. Ціна на базову дизельну версію в Німеччині становить 41745 євро.
Крім того, в лінійку дизельних двигунів входить і потужніший варіант з 190 к.с. і стандартним повним приводом 4Motion . Цей автомобіль може буксирувати до 2200 кг і пропонується в комплектаціях Elegance і R-Line за ціною від 57335 євро.
Нове покоління Volkswagen Passat представлене виключно в кузові універсал, поділивши платформу VW Group MQB Evo з останнім Skoda Superb .