Представлений електричний Audi Q6 e-tron: платформа від Porsche Macan та 4,3 секунди до сотні

0
151

Компанія Audi офіційно представила нове сімейство електричних кросоверів Q6 e-tron, яке позиціонується фірмою як початок нової доби для електричних Audi. Позашляховик дебютував у двох повнопривідних версіях включно з S-модифікацією, яка розганяється до 100 км/год за 4,3 секунди. Вже обіцяно, що згодом сімейство поповниться менш потужними, але більш далекобійними варіантами. Наразі Q6 e-tron оцінили мінімум у 74 700 євро.

Q6 e-tron став першою моделлю Audi, яка базується на новітній платформі PPE – раніше вона дебютувала з електричним Porsche Macan. Кросовер займе в лінійці бренду місце на щабель вище Q4. Розміри новинки – 4771х1993х1648 міліметрів при колісній базі 2899 міліметрів. Тим самим Q6 e-tron помітно більший за молодший SUV і майже ідентичний за габаритами до Макану. Об’єм багажника – від 526 до 1529 літрів, а ще 64 літри простору приховані під капотом.

Кросовер отримав характерну восьмикутну фальшрадіаторну панель та фактурні бампери. Для Q6 e-tron вже запропоновано опціональну можливість затемнення зовнішнього оздоблення. Колісні диски – від базових 18 дюймів до 20 дюймів у SQ6 e-tron. І ходові вогні, і задні ліхтарі отримали можливість кастомізації «світлового підпису»: запропоновано вісім варіантів на вибір плюс особливий малюнок для попередження задніх пасажирів про небезпеку попереду.

Дизайнери Audi застосували новий підхід до проєктування архітектури інтер’єру, яка відрізняється плавно вигнутою передньою панеллю, блоком пари OLED-дисплеїв на 11,9 та 14,5 дюйма, а також оригінальним чотириспецевим кермом. Опціонально доступні третій екран діагоналлю 10,9 дюйми для переднього пасажира, проекційний дисплей діагоналлю близько 88 дюймів та аудіосистема з 22 динаміками від Bang&Olufsen.

Базова версія Audi Q6 e-tron на старті продажу отримає два двигуни потужністю 388 сил і зможе набирати 100 км/год за 5,9 секунд при максимальній швидкості 210 км/год. Мотори версії S розвивають 517 к.с., що зменшує час розгону до сотні до 4,3 секунд, а максималка збільшується до 230 км/год. У США стандартний Q6 e-tron отримає трохи потужніші двигуни на 462 к.с.

Поки що для всіх варіантів кросовера запропонована одна 100-кіловат-годинна батарея, яка забезпечить запас ходу до 625 кілометрів. Вона підтримує зарядний струм до 270 кВт, дозволяючи цим поповнити енергозапас на 255 кілометрів всього за 10 хвилин. Перезаряджання батареї з 10% до 80% займе приблизно 21 хвилину. Porsche Macan оснащується тим самим акумулятором, але відрізняється підвищеним запасом ходу – до 784 кілометрів.

У майбутньому Audi Q6 e-tron з’являться купеподібні версії Sportback і дві задньопривідні модифікації. Позашляховик стане першим електромобілем, складання якого налагодять на заводі в Інгольштадті, поставки двомоторних Q6 e-tron стартують у третьому кварталі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!