Автомобільні шини – один із найдорожчих «витратників», який у міру зношування періодично доводиться міняти за час експлуатації машини. Крім того, їх виробництво та утилізація сильно б’ють за екологією.
Згідно з новим дослідженням, проведеним американськими аналітиками, електромобілі, перехід на які повинен був захищати навколишнє середовище, витрачають шини в 2 рази інтенсивніше, ніж машини з ДВС, тим самим нівелюючи різницю у впливі на атмосферу планети.
Видання «JDPower» провело опитування власників трирічних автомобілів про проблеми, несправності та їх усунення. За його результатами з’ясувалося, що власникам електрокарів доводилося змінювати покришки протягом третього року володіння майже вдвічі частіше, ніж тим, хто їздить на автомобілях із ДВЗ (39% проти 20% відповідно).
Експерти пов’язують такий дивний стан речей з тим, що електрокари набагато важчі, ніж їхні аналоги, що працюють від двигунів внутрішнього згоряння. Але це лише половина проблеми.
Справа в тому, що електромотори розвивають максимальний момент, що крутить, на нульових оборотах, що навіть з використанням новітніх систем контролю тяги призводить до підвищеного зносу гуми.
Ще одна причина, через яку електрокари вимагають у 2 рази частішої заміни шин, ніж машини з ДВЗ, полягає в тому, як вони сповільнюються. Електромобілі використовують рекуперацію кінетичної енергії та повертають поступальний імпульс у вигляді заряду назад в акумулятор, що також піддає покришки підвищеного навантаження.