Авто

Названо шість автомобілів, які зникнуть у 2025 році

Share

Незважаючи на те, що більшість автовиробників намагається розширювати свій модельний ряд, нерідко для цього їм доводиться відправляти під списання непопулярні або неактуальні машини.

Французький офіс журналу Motor1 з’ясував, які автомобілі не доживуть до кінця 2025 року. Їх виявилося одразу шість.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Втрати Alfa Romeo – це завжди трагедія, але як щодо зникнення моделей Quadrifoglio… Італійська компанія припинить випуск Giulia Quadrifoglio після 2024 року, але, якщо вірити чуткам, поверне машину до ладу найближчими роками як електромобіль або «гібрид».

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

Кросовер Stelvio Quadrifoglio не дочекався 2025 року і вже знято з виробництва. І відроджувати його з нинішнім 505-сильним двигуном ніхто не буде, адже італійський бренд все далі відходить від двигунів внутрішнього згоряння на користь моделей з батарейним живленням.

Chevrolet Camaro

Торік Chevrolet «убив» 4-циліндровий Camaro, а в 2025 році підуть у захід сонця всі його версії. Остання модель шостого покоління «Камаро» з’явилася у грудні 2023 року і продаватиметься доти, доки не будуть реалізовані всі випущені автомобілі.

Ford Escape

Кросовер, який зараз пропонується лише у США, розійшовся торік тиражем у 140 тисяч екземплярів, але навіть цих результатів виявилося замало. Компактний паркетник протримається до кінця 2024-го, але наступного року його вже не буде.

Maserati Ghibli

Провівши на ринку понад 10 років, розкішний седан знімуть із конвеєра у 2025 році, але він навряд чи зникне назавжди. Італійський автовиробник рухається у бік електрифікації та, ймовірно, незабаром дасть ім’я Ghibli електрокару або гібридній машині.

Mini Clubman

Нова і покращена лінійка автовиробника Mini більше не включатиме великий Clubman, який, на думку керівництва компанії, спотворює філософію бренду.

Технічно машини ще пропонуються на деяких ринках, але у поодиноких екземплярах. Щойно їх розпродадуть, модель припинить своє існування.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерти з’ясували, чим відрізняються двигуни Volkswagen TSI та Audi TFSI

Автолюбителі часто запитують: чим відрізняються двигуни Volkswagen TSI від Audi TFSI? Виявляється, різниця більша в…

07.12.2024

Toyota RAV4 і Lexus NX відкликають через ризик відпадіння коліс і гальм

Автомобілі, які випускає Toyota та її преміальний суббренд Lexus вважаються практично невбивними, але останнім часом…

07.12.2024

Toyota RAV4 наступного покоління здивує сміливим редизайном

Які зміни обіцяє зміна покоління для моделі пофантазували художники порталу «TopElectricSUV», які задіяли у своїх…

07.12.2024

Чому кузови масових автомобілів не виготовляються з пластику

Пластиковий кузов на автомобілі вперше з’явився більше 80 років тому, і здавалося, що це буде…

06.12.2024

Названо автомобільні бренди з найнадійнішими моделями

Цього року з'ясувалося, що довіра до електрокарів та гібридів знижується. Машини з ДВЗ та гібриди…

06.12.2024

Чотири незручні функції в автомобілях, які розчаровують водіїв

Сучасні авто зараз реально більше схожі на гаджети на колесах. Купа всіляких "фішок", які мали…

06.12.2024