Авто

Перше електричне купе від Mercedes-AMG обіцяє 1000 л. та нову платформу

Share

Перший в історії електричний автомобіль AMG , відомий усередині компанії як C295 , був помічений під час зимових випробувань. Ця ще не названа модель-ліфтбек замінить випущений у 2019 році Mercedes GT 4-Door Coupe , що продається виключно під брендом Mercedes-AMG .

На відміну від  GT 4-Door Coupe , його наступник буде побудований на спеціалізованій платформі, яку автовиробник зі Штутгарта називає AMG.EA. Ця платформа призначена для середніх та великих моделей та стане базою для повністю електричного седана із заниженим кузовом, прихованими ручками дверей, фронтальним багажником та низькою лінією даху, що було продемонстровано на концепті Vision AMG у травні 2022 року.

У явному контрасті з моделлю X290 , що використовує ДВЗ, C295 повертається до дизайну Vision AMG за допомогою шести круглих задніх ліхтарів. Через щільний камуфляж важко визначити, що ховається спереду, але там Mercedes може використовувати грати, що підсвічуються, і фари в стилі Vision AMG .

Задній центральний підголівник підтверджує п’ятимісцеве компонування салону замість чотирьох. Зважаючи на те, що навіть Porsche запропонувала компонування 4+1 у високо оціненому Taycan у зв’язку зі зростаючим попитом на практичність у продуктивних автомобілях, AMG не слід критикувати за задоволення потреб клієнтів.

Чутки говорять про те, що модель на електротязі буде мати під капотом 1000 кінських сил, хоча Mercedes поки не поділився конкретними даними про платформу AMG , на якій базується автомобіль. Незалежно від кількості двигунів, можна легко уявити, що потужність перевищить 1000 л.

Збільшена колісна база також свідчить про велику високовольтну батарею. Однак поки що невідомо, на який компроміс AMG готовий піти між продуктивністю та запасом ходу. Якщо Porsche зміг вичавити з  Taycan Turbo GT  555 кілометрів по WLTP, AMG , ймовірно, перевершить цей показник завдяки більш довгій та широкій підлозі.

Подібно до найпотужнішої та найшвидшої серійної моделі в історії Porsche (до 1093 к.с. і прискорення до 100 км/год за 2,2 секунди), C295 може бути запропонований з пакетом високопродуктивних покращень, включаючи вдосконалену аеродинаміку, меншу кількість сидінь та більше елементів із вуглецевого волокна. Очікується, що новинка дебютує наприкінці 2025 року і надійде у продаж як модель 2026 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Оновлений Volkswagen T-Roc вперше сфотографували під час тестів

Volkswagen активно готує нове покоління кросовера T-Roc, офіційний дебют якого очікується вже цього літа. Тим…

20.03.2025

Компанія Tesla оголосила масштабне відкликання електропікапів Cybertruck

Згідно з інформацією агентства Reuters від 20 березня, у кампанію відкликання будуть залучені 46,1 тисячі…

20.03.2025

Dacia Sandero готує рестайлінг перед дебютом нового покоління

Через 4 роки на ринку актуальна генерація бестселера Dacia Sandero готується до планового рестайлінгу. Нещодавно…

20.03.2025

Хто може паркуватися безкоштовно в Україні

Пенсіонери в Україні можуть користуватися не лише пільговими тарифами на мобільний зв’язок, а й мати…

20.03.2025

Новий флагманський Audi Q9 помічений на дорожніх тестах

Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…

20.03.2025

Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…

20.03.2025