Авто

Перше електричне купе від Mercedes-AMG обіцяє 1000 л. та нову платформу

Share

Перший в історії електричний автомобіль AMG , відомий усередині компанії як C295 , був помічений під час зимових випробувань. Ця ще не названа модель-ліфтбек замінить випущений у 2019 році Mercedes GT 4-Door Coupe , що продається виключно під брендом Mercedes-AMG .

На відміну від  GT 4-Door Coupe , його наступник буде побудований на спеціалізованій платформі, яку автовиробник зі Штутгарта називає AMG.EA. Ця платформа призначена для середніх та великих моделей та стане базою для повністю електричного седана із заниженим кузовом, прихованими ручками дверей, фронтальним багажником та низькою лінією даху, що було продемонстровано на концепті Vision AMG у травні 2022 року.

У явному контрасті з моделлю X290 , що використовує ДВЗ, C295 повертається до дизайну Vision AMG за допомогою шести круглих задніх ліхтарів. Через щільний камуфляж важко визначити, що ховається спереду, але там Mercedes може використовувати грати, що підсвічуються, і фари в стилі Vision AMG .

Задній центральний підголівник підтверджує п’ятимісцеве компонування салону замість чотирьох. Зважаючи на те, що навіть Porsche запропонувала компонування 4+1 у високо оціненому Taycan у зв’язку зі зростаючим попитом на практичність у продуктивних автомобілях, AMG не слід критикувати за задоволення потреб клієнтів.

Чутки говорять про те, що модель на електротязі буде мати під капотом 1000 кінських сил, хоча Mercedes поки не поділився конкретними даними про платформу AMG , на якій базується автомобіль. Незалежно від кількості двигунів, можна легко уявити, що потужність перевищить 1000 л.

Збільшена колісна база також свідчить про велику високовольтну батарею. Однак поки що невідомо, на який компроміс AMG готовий піти між продуктивністю та запасом ходу. Якщо Porsche зміг вичавити з  Taycan Turbo GT  555 кілометрів по WLTP, AMG , ймовірно, перевершить цей показник завдяки більш довгій та широкій підлозі.

Подібно до найпотужнішої та найшвидшої серійної моделі в історії Porsche (до 1093 к.с. і прискорення до 100 км/год за 2,2 секунди), C295 може бути запропонований з пакетом високопродуктивних покращень, включаючи вдосконалену аеродинаміку, меншу кількість сидінь та більше елементів із вуглецевого волокна. Очікується, що новинка дебютує наприкінці 2025 року і надійде у продаж як модель 2026 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…

10.11.2024

ТОП-5 найлегших електрокарів: від класики до сучасних інновацій

Електричні автомобілі часто асоціюються з громіздкими батареями та великими розмірами, але є й моделі, що…

10.11.2024

Названо головну небезпеку незамерзайок на метанолі

Незамерзаючі рідини на метанолі, які часто продаються вздовж доріг, можуть бути небезпечними для здоров'я. Що…

10.11.2024

Автомеханік попередив про помилки під час ТО, що можуть закінчитися поломкою двигуна

Технічне обслуговування автомобіля – це не тільки планові перевірки. Ця процедура вимагає особливої ​​уваги та…

10.11.2024