Авто

Перше електричне купе від Mercedes-AMG обіцяє 1000 л. та нову платформу

Share

Перший в історії електричний автомобіль AMG , відомий усередині компанії як C295 , був помічений під час зимових випробувань. Ця ще не названа модель-ліфтбек замінить випущений у 2019 році Mercedes GT 4-Door Coupe , що продається виключно під брендом Mercedes-AMG .

На відміну від  GT 4-Door Coupe , його наступник буде побудований на спеціалізованій платформі, яку автовиробник зі Штутгарта називає AMG.EA. Ця платформа призначена для середніх та великих моделей та стане базою для повністю електричного седана із заниженим кузовом, прихованими ручками дверей, фронтальним багажником та низькою лінією даху, що було продемонстровано на концепті Vision AMG у травні 2022 року.

У явному контрасті з моделлю X290 , що використовує ДВЗ, C295 повертається до дизайну Vision AMG за допомогою шести круглих задніх ліхтарів. Через щільний камуфляж важко визначити, що ховається спереду, але там Mercedes може використовувати грати, що підсвічуються, і фари в стилі Vision AMG .

Задній центральний підголівник підтверджує п’ятимісцеве компонування салону замість чотирьох. Зважаючи на те, що навіть Porsche запропонувала компонування 4+1 у високо оціненому Taycan у зв’язку зі зростаючим попитом на практичність у продуктивних автомобілях, AMG не слід критикувати за задоволення потреб клієнтів.

Чутки говорять про те, що модель на електротязі буде мати під капотом 1000 кінських сил, хоча Mercedes поки не поділився конкретними даними про платформу AMG , на якій базується автомобіль. Незалежно від кількості двигунів, можна легко уявити, що потужність перевищить 1000 л.

Збільшена колісна база також свідчить про велику високовольтну батарею. Однак поки що невідомо, на який компроміс AMG готовий піти між продуктивністю та запасом ходу. Якщо Porsche зміг вичавити з  Taycan Turbo GT  555 кілометрів по WLTP, AMG , ймовірно, перевершить цей показник завдяки більш довгій та широкій підлозі.

Подібно до найпотужнішої та найшвидшої серійної моделі в історії Porsche (до 1093 к.с. і прискорення до 100 км/год за 2,2 секунди), C295 може бути запропонований з пакетом високопродуктивних покращень, включаючи вдосконалену аеродинаміку, меншу кількість сидінь та більше елементів із вуглецевого волокна. Очікується, що новинка дебютує наприкінці 2025 року і надійде у продаж як модель 2026 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Лікар назвав головні помилки, які роблять усі водії під час перевезення дітей в авто

Забезпечення безпеки дітей у транспортному засобі має першорядне значення, однак, багато батьків з незнання припускаються…

18.05.2024

Нововведення в обов’язковому техогляді в Україні — подробиці

Хоча за офіційною статистикою поліції через технічні несправності стається менше 1% ДТП, обов’язковий техогляд все…

18.05.2024

Volkswagen та Renault не зійшлися в думках: бюджетний електромобіль під загрозою

Volkswagen і Renault припинили переговори про спільну розробку доступного електромобіля на базі Twingo, повідомили джерела.…

18.05.2024

Електро-Creta від Hyundai потрапила до об’єктивів фотошпигунів

Бестселер Hyundai в сегменті кросоверів (Creta) готується до того, щоб стати одним з автомобілів, що…

18.05.2024

У Європі розпочався продаж оновленого кросовера Ford Puma

В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…

18.05.2024

Електричний пікап Toyota таки стане серійним

Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…

18.05.2024