Авто

Новий Mercedes-AMG E53 отримає 603-сильну гібридну установку

Наступним автомобілем AMG, який отримав роз’єм для зарядки, стане новий Mercedes E-Class у версії “53”, доступною як у кузові седан, так і універсал. Хоча електрифікація зазвичай супроводжується зменшенням об’єму двигуна внутрішнього згоряння, тут цього не сталося. Версія AMG Lite, як і раніше, оснащується рядною шісткою, причому 3,0-літровий бензиновий двигун тепер розвиває більше потужності, ніж раніше.

Попередній AMG E53 мав потужність 429 к.с., тоді як його наступник отримав турбований шестициліндровий двигун, потужність якого збільшена до 443 к.с. Бензиновий двигун тепер працює в парі з електромотором потужністю 161 л.с., забезпечуючи сумарну віддачу 577 л.с. При активації функції Race Start, яка є рекламним терміном для «лаунч-контролю», сумарна потужність тимчасово зростає до 603 к.с.

Седан та універсал здатні розганятися від 0 до 100 км/год за 3,8 та 3,9 секунд відповідно. В обох моделях стоїть обмежувач швидкості на позначці 250 км/год, але опціональний пакет AMG Driver’s Package збільшує ліміт до 280 км/год для седана і 275 км/год для моделі з подовженим дахом. При їзді виключно електрикою нові моделі E53 розвивають максимальну швидкість до 140 км/год.

Під підлогою багажника встановлений акумулятор ємністю 21,22 кВт/год. Mercedes заявляє, що цього достатньо для подолання понад 100 км за циклом WLTP без використання бензину. Акумулятор живить електромотор, вбудований у дев’ятиступінчасту автоматичну коробку передач, що дозволяє заощадити місце.

У порівнянні з не-AMG E-Class, версія «53» має більш жорстку конструкцію кузова, великі гальма і стандартну підвіску, що підрулює, ззаду. Система повного приводу зі змінною схемою роботи комбінується з адаптивною підвіскою зі змінною демпфуванням.

Mercedes не планує дводверні версії, оскільки AMG E53 Coupe та AMG E53 Convertible не повернуться у новому поколінні. Однак німецький бренд замінить ці автомобілі на нові моделі CLE53, які також оснащені рядним шестициліндровим двигуном, але не є гібридами.

 

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Дизельні автомобілі в Європі на межі завершення ери

За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…

25.10.2025

Audi готує новий електричний хетчбек, який замінить A1 та Q2

Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…

25.10.2025

Чи подорожчає пальне після санкцій Трампа

Після рішення Дональда Трампа запровадити нові санкції проти російської нафтової галузі на українському паливному ринку…

25.10.2025

BMW і Mercedes-Benz створюють альянс для розвитку гібридів

Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…

25.10.2025

Які культові моделі зникнуть із конвеєрів у найближчі роки

Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…

25.10.2025

Експерти назвали, головні правила керування авто на слизькій дорозі

Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…

25.10.2025