Авто

Новий Mercedes-AMG E53 отримає 603-сильну гібридну установку

Share

Наступним автомобілем AMG, який отримав роз’єм для зарядки, стане новий Mercedes E-Class у версії “53”, доступною як у кузові седан, так і універсал. Хоча електрифікація зазвичай супроводжується зменшенням об’єму двигуна внутрішнього згоряння, тут цього не сталося. Версія AMG Lite, як і раніше, оснащується рядною шісткою, причому 3,0-літровий бензиновий двигун тепер розвиває більше потужності, ніж раніше.

Попередній AMG E53 мав потужність 429 к.с., тоді як його наступник отримав турбований шестициліндровий двигун, потужність якого збільшена до 443 к.с. Бензиновий двигун тепер працює в парі з електромотором потужністю 161 л.с., забезпечуючи сумарну віддачу 577 л.с. При активації функції Race Start, яка є рекламним терміном для «лаунч-контролю», сумарна потужність тимчасово зростає до 603 к.с.

Седан та універсал здатні розганятися від 0 до 100 км/год за 3,8 та 3,9 секунд відповідно. В обох моделях стоїть обмежувач швидкості на позначці 250 км/год, але опціональний пакет AMG Driver’s Package збільшує ліміт до 280 км/год для седана і 275 км/год для моделі з подовженим дахом. При їзді виключно електрикою нові моделі E53 розвивають максимальну швидкість до 140 км/год.

Під підлогою багажника встановлений акумулятор ємністю 21,22 кВт/год. Mercedes заявляє, що цього достатньо для подолання понад 100 км за циклом WLTP без використання бензину. Акумулятор живить електромотор, вбудований у дев’ятиступінчасту автоматичну коробку передач, що дозволяє заощадити місце.

У порівнянні з не-AMG E-Class, версія «53» має більш жорстку конструкцію кузова, великі гальма і стандартну підвіску, що підрулює, ззаду. Система повного приводу зі змінною схемою роботи комбінується з адаптивною підвіскою зі змінною демпфуванням.

Mercedes не планує дводверні версії, оскільки AMG E53 Coupe та AMG E53 Convertible не повернуться у новому поколінні. Однак німецький бренд замінить ці автомобілі на нові моделі CLE53, які також оснащені рядним шестициліндровим двигуном, але не є гібридами.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Оновлений BMW iX: революційна ефективність і запас ходу до 700 км

BMW анонсує випуск оновленої моделі BMW iX на літо 2025 року, представляючи значні покращення в…

02.01.2025

Зеленський підписав два закони, які вплинуть на всіх автомобілістів

Ну ось, Зеленський підписав два нових закони, які стосуються авто. Якщо чесно, я вважаю, що…

02.01.2025

Перевищення швидкості без штрафу: як довести свою правоту

В Україні дедалі частіше суди ухвалюють рішення про закриття адміністративних справ, пов’язаних із перевищенням швидкості,…

02.01.2025

Що варто знати про нові акцизи на пальне, які вступили в силу з 2025 року

З 1 січня 2025 року вступили в силу нові ставки акцизів на пальне, що є…

02.01.2025

Renault відмовляється від кросоверів: що чекає на майбутні моделі

З 2028 року французька автомобільна компанія Renault має намір кардинально переглянути свій модельний ряд, відмовившись…

02.01.2025

Чорне масло в двигуні: чому мотористи радять не поспішати із заміною

Багато водіїв вважають, що якщо масло у двигуні їхнього автомобіля почорніло, то це вірна ознака…

02.01.2025