Наступним автомобілем AMG, який отримав роз’єм для зарядки, стане новий Mercedes E-Class у версії “53”, доступною як у кузові седан, так і універсал. Хоча електрифікація зазвичай супроводжується зменшенням об’єму двигуна внутрішнього згоряння, тут цього не сталося. Версія AMG Lite, як і раніше, оснащується рядною шісткою, причому 3,0-літровий бензиновий двигун тепер розвиває більше потужності, ніж раніше.
Попередній AMG E53 мав потужність 429 к.с., тоді як його наступник отримав турбований шестициліндровий двигун, потужність якого збільшена до 443 к.с. Бензиновий двигун тепер працює в парі з електромотором потужністю 161 л.с., забезпечуючи сумарну віддачу 577 л.с. При активації функції Race Start, яка є рекламним терміном для «лаунч-контролю», сумарна потужність тимчасово зростає до 603 к.с.
Седан та універсал здатні розганятися від 0 до 100 км/год за 3,8 та 3,9 секунд відповідно. В обох моделях стоїть обмежувач швидкості на позначці 250 км/год, але опціональний пакет AMG Driver’s Package збільшує ліміт до 280 км/год для седана і 275 км/год для моделі з подовженим дахом. При їзді виключно електрикою нові моделі E53 розвивають максимальну швидкість до 140 км/год.
Під підлогою багажника встановлений акумулятор ємністю 21,22 кВт/год. Mercedes заявляє, що цього достатньо для подолання понад 100 км за циклом WLTP без використання бензину. Акумулятор живить електромотор, вбудований у дев’ятиступінчасту автоматичну коробку передач, що дозволяє заощадити місце.
У порівнянні з не-AMG E-Class, версія «53» має більш жорстку конструкцію кузова, великі гальма і стандартну підвіску, що підрулює, ззаду. Система повного приводу зі змінною схемою роботи комбінується з адаптивною підвіскою зі змінною демпфуванням.
Mercedes не планує дводверні версії, оскільки AMG E53 Coupe та AMG E53 Convertible не повернуться у новому поколінні. Однак німецький бренд замінить ці автомобілі на нові моделі CLE53, які також оснащені рядним шестициліндровим двигуном, але не є гібридами.