Автовласники призупинили активні покупки автомобілів сірого кольору, випливає зі звіту видання «Auto Trader». Більше того, згідно з їхньою інформацією, колись багатьма улюблений колір повертається.
За останні п’ять-десять років кожен п’ятий із нових автомобілів, проданих у світі, був пофарбований у сірий відтінок. Втім, за підсумками 2023 найбільша кількість запитів в онлайн-журналі «Auto Trader» припало саме на чорні машини (майже 600 мільйонів), що може свідчити про втрату популярності сірого кольору.
Незважаючи на зниження інтересу, сірі автомобілі все ще залишаються на другому місці на кліках (437 мільйонів), а трійку за цим показником замикають білі (350 мільйонів переходів).
На цю тенденцію поступово починають звертати й автовиробники. Так, наприклад, торік Fiat позбавився тьмяних кольорів, переставши випускати сірі автомобілі. Натомість компанія розширила палітру, до якої увійшли кілька нових яскравих відтінків: червоний, помаранчевий, синій, зелений та золотий.
Найпопулярніші автомобільні кольори за підсумками минулого року, згідно зі статистикою, виглядають так:
1 місце – чорний (587 мільйонів 312 тисяч кліків);
2 місце – сірий (436 мільйонів 223 тисячі кліків);
3 місце – білий (349 мільйонів 401 тисяча кліків);
4 місце – синій (332 мільйони 566 тисяч кліків);
5 місце – сріблястий (253 мільйони 678 тисяч кліків);
6 місце – червоний (159 мільйонів 216 тисяч кліків);
7 місце – зелений (36 мільйонів 801 тисяча кліків);
8 місце – помаранчевий (15 мільйонів 777 тисяч кліків);
9 місце – жовтий (11 мільйонів 378 тисяч кліків);
10 місце – коричневий (10 мільйонів 176 тисяч кліків).