Авто

Подивіться на електричний Chrysler Halcyon із сімома дверима та салоном з вторсировини

Компанія Chrysler розсекретила концепт-кар Halcyon, побудований на перспективній модульній електричній платформі STLA Large. Прототип оснащений автопілотом четвертого рівня, його бічні двері доповнені підйомними секціями.

Архітектуру STLA Large передбачається використати як мінімум для шести нових електромобілів до 2026 року. Серед них будуть моделі Chrysler. Втім, малоймовірно, що Halcyon піде у серію у такому вигляді. Хоча б через відсутність центральної стійки кузова та складних дверей, що поєднуються з підйомними секціями даху.

Краплеподібній дизайн кузова повинен забезпечувати мінімальний аеродинамічний опір. Свій внесок у це роблять й ультракомпактні камери замість бічних дзеркал. Площа скління дуже велика. Кліренс трохи перевищує 100 міліметрів.

Halcyon це хетчбек, хоча його легко прийняти за седан. Ззаду встановлені рухливі спойлер та дифузор. Машина стоїть на 22-дюймових колесах із шинами розмірності 255/35.

Chrysler декларує наявність у концепті технології бездротового заряджання. Це означає, що теоретично електричний Halcyon може заряджатися на ходу, від дорожнього полотна. Тягові батареї літій-сірчані. Вони немає марганцю, кобальту і нікелю, що знижує їх вуглецевий слід відразу на 60%.

Автомобіль може пересуватися повністю автономному режимі. У ньому кермо і педалі забираються, а скло можна зробити непрозорим. Є «режим спостереження за зірками», в якому крісла відкидаються назад, а інформація про сузір’я проєктується доповненою реальністю на лобове скло.

Інтер’єр на 95% виготовлений із екологічно чистих матеріалів вторинного перероблення. Зокрема, на кермо пішли компакт-диски. Також широко використовуються пластикові пляшки. Різні команди можна подавати голосом, а підтверджувати біометричними даними.

Спрощена версія Chrysler Halcyon має стати наступником знятого з виробництва седана 300С, що веде історію з 2004 року. Це буде електромобіль, але чи встигнуть американці впровадити у серію всі заявлені технології, невідомо.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Chrysler

Останні записи

Названо 4 звички водіїв, які сильно збільшують витрату палива

Багато водіїв скаржаться, що виробники занижують показники витрати палива. Однак часто підвищена витрата виникає через…

20.11.2025

В Україні штрафуватимуть водіїв за пасажирів без ременів

Багато українських водіїв досі вважають, що користування ременем безпеки - особистий вибір пасажира. Однак закон…

20.11.2025

У Європі сповільнюється перехід на електрокари

Hyundai заявила, що реальний попит на електромобілі в Європі помітно відстає від попередніх прогнозів, і…

20.11.2025

Названо найменш надійний преміальний седан у 2025 році

При виборі нового автомобіля покупці особливо звертають увагу на надійність, адже сучасні машини коштують значних…

20.11.2025

Експерти пояснили, який тиск має бути у зимових шинах

Перехід на зимові шини давно став обов'язковим для більшості водіїв, але не менше уваги варто…

20.11.2025

Mercedes готує новий E-Class 2027 із запасом ходу близько 800 км.

Mercedes-Benz розпочав дорожні випробування нового покоління E-Class, яке повністю замінить нинішній EQE та надійде у…

20.11.2025