Авто

Подивіться на електричний Chrysler Halcyon із сімома дверима та салоном з вторсировини

Компанія Chrysler розсекретила концепт-кар Halcyon, побудований на перспективній модульній електричній платформі STLA Large. Прототип оснащений автопілотом четвертого рівня, його бічні двері доповнені підйомними секціями.

Архітектуру STLA Large передбачається використати як мінімум для шести нових електромобілів до 2026 року. Серед них будуть моделі Chrysler. Втім, малоймовірно, що Halcyon піде у серію у такому вигляді. Хоча б через відсутність центральної стійки кузова та складних дверей, що поєднуються з підйомними секціями даху.

Краплеподібній дизайн кузова повинен забезпечувати мінімальний аеродинамічний опір. Свій внесок у це роблять й ультракомпактні камери замість бічних дзеркал. Площа скління дуже велика. Кліренс трохи перевищує 100 міліметрів.

Halcyon це хетчбек, хоча його легко прийняти за седан. Ззаду встановлені рухливі спойлер та дифузор. Машина стоїть на 22-дюймових колесах із шинами розмірності 255/35.

Chrysler декларує наявність у концепті технології бездротового заряджання. Це означає, що теоретично електричний Halcyon може заряджатися на ходу, від дорожнього полотна. Тягові батареї літій-сірчані. Вони немає марганцю, кобальту і нікелю, що знижує їх вуглецевий слід відразу на 60%.

Автомобіль може пересуватися повністю автономному режимі. У ньому кермо і педалі забираються, а скло можна зробити непрозорим. Є «режим спостереження за зірками», в якому крісла відкидаються назад, а інформація про сузір’я проєктується доповненою реальністю на лобове скло.

Інтер’єр на 95% виготовлений із екологічно чистих матеріалів вторинного перероблення. Зокрема, на кермо пішли компакт-диски. Також широко використовуються пластикові пляшки. Різні команди можна подавати голосом, а підтверджувати біометричними даними.

Спрощена версія Chrysler Halcyon має стати наступником знятого з виробництва седана 300С, що веде історію з 2004 року. Це буде електромобіль, але чи встигнуть американці впровадити у серію всі заявлені технології, невідомо.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Chrysler

Останні записи

BMW iX3 M вперше показали на реалістичних рендерах

Нещодавно в мережі з'явилися перші фотографії прототипів найпотужнішої версії нового кросовера BMW iX3, що дало…

29.10.2025

Euro NCAP змусить автовиробників повернути фізичні кнопки

Останніми роками автовиробники буквально захопилися сенсорними екранами, поступово витісняючи з інтер'єрів автомобілів звичні кнопки та…

29.10.2025

Суд визнав вимірювання швидкості TruCAM «з рук» незаконним

27 серпня 2025 року адміністративний суд розглянув справу №441/724/25 і встановив, що інспектор поліції вимірював…

29.10.2025

Експерт пояснила, чим небезпечне неякісне паливо для автомобіля

Власники автомобілів нерідко стикаються з наслідками використання неякісного палива, і ці проблеми можуть бути досить…

29.10.2025

Audi готує новий рамний позашляховик: конкурент G-Class і Defender

Близько двох тижнів тому керівництво Audi офіційно натякнуло на плани створити новий позашляховик, який, за…

29.10.2025

Концепт Lexus LS Coupe показує майбутнє електромобілів і інтерфейсів

Lexus знову дивує публіку своїм підходом до цифрових технологій у автомобілях. У новому концепті Lexus…

29.10.2025