Оновлений Porsche Taycan: майже 1000 к.с., прискорена зарядка та збільшений запас ходу

0
186

Компанія Porsche планово оновила сімейство електромобілів Taycan, яке випускається з 2019 року. Топова версія Turbo S тепер розвиває 952 к.с. Найбільш далекобійний варіант здатний проїхати без підзаряджання до 678 кілометрів WLTP, а поповнення енергії з 10 до 80% займе лише 18 хвилин.

Поки що німці не розкрили всі деталі, але вже оголошені характеристики в оновленій моделі покращені. Базова версія Taycan розганяється до сотні за 4,8 секунди, топова Taycan Turbo S – за 2,4 секунди. Це відповідно на 0,6 та 0,4 секунди швидше, ніж у дорестайлінгових машин.

Поліпшення стало наслідком збільшення потужності електромоторів. Porsche Taycan додали 82 к.с., модифікація Turbo S отримала додатково 190 сил. З пакетом Sport Chrono з’являється функція 10-секундного збільшення віддачі на 95 коней.

Ємність батареї Performance Battery Plus зросла з 93 до 105 кВт*год. Водночас час швидкого заряджання з 10 до 80% зменшився з 37 до 18 хвилин завдяки підвищенню граничної потужності. Автономність найбільш далекобійної версії зросла до 678 кілометрів по WLTP (плюс 175 кілометрів або 35%). Ефективність рекуперації підвищена на 30%.

До стандартної комплектації всіх версій включена адаптивна пневмопідвіска. Для повнопривідних Тайканів стала доступна нова опція під назвою Porsche Active Ride. Така підвіска підтримує постійний рівень кузова при гальмуванні, розгоні та поворотах, забезпечуючи безпрецедентне зчеплення шин. При плавній їзді вона, як запевняє Porsche, практично повністю поглинає нерівності.

Зовнішні зміни незначні. Taycan приміряв нові фари, ліхтарі та бампери, змінив палітру для кузова та малюнки колісних дисків. Найпомітніша новинка — тривимірний напис PORSCHE з підсвіткою на п’ятих дверях. Незважаючи на розширення базової комплектації, оновлений Taycan в середньому на 15 кілограмів легший за попередника. Зокрема, було полегшено 12-вольтовий акумулятор.

Удосконалені інтерфейс та графіка всіх дисплеїв у салоні. Протокол синхронізації зі смартфоном Apple CarPlay став більш інтегрованим у штатну медіасистему. З цікавого – два нові варіанти оздоблення сидінь на базі текстилю та вовни. Покупці версій Turbo і Turbo S можуть вибрати їх замість шкіри безкоштовно, іншим доведеться доплатити.

У США оновлений Porsche Taycan подорожчав на суму від 7 до 14,1 тисяч доларів. Винятком стала лише модифікація 4S, яка додала лише 800 доларів. Водночас за океаном більше не пропонуватиметься звичайний універсал Sport Turismo, тільки позашляховий Cross Turismo. Європейський ринок зберіг усі представлені раніше варіанти.

Обсяг внесених змін вимагає проведення повного циклу випробувань. Taycan став настільки досконалішим, що зміг покращити свій час кола на Нюрбургрингу відразу на 26 секунд. Офіційно не оголошено, яка версія встановила рекорд. Не виключено, що це абсолютно нове виконання Taycan Turbo GT, яке ще не представлене.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!