Представлений новий універсал BMW 5-Series: 593 сили та 1700 літрів у багажнику

Час читання: 2 хв.
0

“П’ятірка” в кузові седан покоління G60 дебютувала навесні минулого року, а тепер нарешті настала черга практичного варіанту. Зовні він повторює чотиридверну 5-Series, за винятком задньої частини, і також доступний з бензиновими, дизельними, гібридними та електричними силовими установками. Як і седан, Touring збільшився в габаритах і отримав найходовіші технології, включаючи можливість перебудовуватись за допомогою погляду.

Для сучасних трендів 5-Series Touring виріс у розмірах: він на 97 мм довше попередника, на 32 мм ширше і на 17 мм вище. Колісна база при цьому додала не так значно лише 20 міліметрів. В результаті збільшився вантажний простір: з піднятими спинками заднього дивана в багажник вміщується 570 літрів, зі складеними 1700 літрів. Це більше, ніж Audi A6 Avant.

За умовчанням універсалу покладено 18- та 19-дюймові колісні диски, а за доплату можна буде встановити 21-дюймові.

Салон переробили за схемою седана. На передній панелі – вигнутий кластер на новітній ОС iDrive 8.5 із центральним тачскрином діагоналлю 14,9 дюйма. У медіасистему вбудовано безліч сервісів, що дозволяють серед іншого дивитися відео та грати в ігри. У стандартній комплектації інтер’єр повністю веганський, а ось платна оббивка Indian Merino вже шкіряна. Також серед опцій – панорамний скляний дах та система об’ємного звучання Bowers & Wilkins Surround Sound із 18 динаміками.

Цікава “фішка” – можливість міняти смугу руху за допомогою погляду , яка активується при включенні автопілота Highway Assistant. Щоб перебудуватися, потрібно подивитися у відповідне дзеркало. Автопілот працює на швидкості до 130 кілометрів на годину і дозволяє забирати руки з керма, але зобов’язує стежити за дорогою.

Топ-версія універсала – електрична i5 M60 xDrive Touring із двомоторною установкою потужністю 593 кінські сили. “Паспортний” час її розгону з місця до 100 кілометрів на годину становить 3,9 секунди, а запас ходу, що забезпечується батареєю ємністю 81,2 кіловат-години – 506 кілометрів. Максимальна швидкість обмежена електронікою на рівні 230 кілометрів на годину.

У i5 eDrive40 є лише задній електродвигун, тому віддача знижена до 335 сил. Час розгону збільшено до 6,1 секунд. Проте такий універсал проїде більше на повному заряді акумулятора — 560 кілометрів.

Гібридний 530е обладнаний дволітровою «турбочетвіркою» та електромотором, що видають у сумі 295 сил. Запас ходу електрикою досягає 96,5 кілометрів, а у повнопривідного 530e xDrive – 88,5 кілометрів. Також у гамі залишилися “м’які” дизельні гібриди, включаючи 520d з дволітровим “турбодизелем” потужністю 197 сил (400 Нм), заднім або повним приводом.

Продаж нового 5-Series Touring стартує в Європі в травні нинішнього року, а гібридні версії 530е і 540d xDrive з’являться влітку. Буде у гамі і потужний універсал M5, який, як очікується, дебютує до кінця року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!