Після прем’єри нового покоління кросовера Porsche Macan, котрий зі зміною генерацій перетворився на чистий електромобіль, німецька марка готує наступну новинку. Їй стане оновлене сімейство електромобілів Porsche Taycan, до якого увійдуть базовий седан, універсал Sport Turismo та його позашляхова модифікація Cross Turismo. Напередодні презентації моделі компанія розкрила першу інформацію про майбутню новинку. Особливу увагу інженери приділили запасу ходу та часу заряджання батареї.
Передсерійні прототипи, які випробували 12 журналістів на маршруті з Лос-Анджелеса до Сан-Дієго і назад, продемонстрували більший запас ходу, а також більш швидку і стабільну зарядку. У пробігу брали участь чотири Taycan та Taycan Cross Turismo, які рухалися магістралями Південної Каліфорнії з максимальною швидкістю приблизно 120 кілометрів на годину.
Всі чотири Porsche мали опціональну батарею підвищеної ємності Performance Battery Plus, а заїзди проходили на 26-градусній спеці як посуху, так і за умов дощу. В итоге Cross Turismo 4 с 21-дюймовыми дисками проехал без подзарядки 512 километров, Taycan Turbo на аналогичных колёсах преодолел 555 километров, Taycan 4S на 20-дюймовых колёсах — 552 километра, а базовый заднеприводный Taycan на 19-дюймовых дисках проехал ещё более впечатляющие 587 кілометрів.
Що стосується швидкості зарядки, то термінал Electrify America Charger у Лос-Анджелесі потужністю понад 300 кіловат дозволив зарядити батарею з 10 до 80 відсотків менш ніж за 20 хвилин. Як підкреслили в Porsche, оновлений Taycan має більш потужну та стабільну зарядку. Офіційну дату прем’єри оновлених Porsche Taycan не названо, проте німецький автовиробник пообіцяв розсекретити рестайлінгові варіанти електромобілів «через кілька днів».