У найближчі роки Volvo зосередиться на розвитку свого електричного парку, але планує велике оновлення своїх існуючих моделей з гібридними силовими установками. Компанія має намір модернізувати свої м’які гібриди та гібриди з можливістю підзарядки, такі як XC90, XC60, S90, V90, S60 та V60, у другій половині цього десятиліття.
Шведський автовиробник готується до початку виробництва першого автомобіля на новій платформі SPA2 — флагманського електричного позашляховика Volvo EX90. Передбачається, що цей автомобіль з’явиться у продажу по всьому світу до 2025 року. На той час поточна модель XC90, побудована на старій платформі SPA1, підійде до кінця свого виробничого циклу, який розпочався у 2018 році.
На прес-конференції, де бренд оголосив про рекордний прибуток за 2023 рік, головний операційний директор Volvo Бьорн Аннвалл заявив, що, незважаючи на прагнення стати повністю електричним брендом до 2030 року, компанія найближчим часом планує оновити деякі зі своїх оригінальних моделей SPA1.
Аннвалл зазначив: «Перехід до електрифікації відбувається у різний час у всьому світі. Це сила Volvo – у нас збалансований портфель. Поки ми впроваджуємо EX90, ми все ще маємо XC90. Я не думаю, що вони будуть сильно конкурувати один з одним з продажу; ми будемо продавати більше EX90 у Північній Європі, але більше XC90 у Східній Європі; більше XC90 у центральній частині США, більше EX90 на заході США».
Він додав, що моделі XC90 та інші автомобілі на платформі SPA1 виявилися дуже успішними, володіючи сильним та вічним дизайном. Вже було оновлено вбудоване інформаційно-розважальне обладнання на Android, але будуть наступні кроки щодо покращення зовнішнього стилю, дизайну інтер’єру та інформаційно-розважальних систем.
Volvo більше не має відділу з розробки двигунів внутрішнього згоряння після того, як попередній підрозділ був виділений в окрему компанію Aurobay. Можливо, що Aurobay, також частина Geely, запропонує більш ефективні бензинові двигуни для моделей, таких як XC90 і XC60, у другій половині десятиліття. Також майбутні зміни, швидше за все, стосуватимуться програмного забезпечення, неметалевих зовнішніх компонентів, таких як бампери та фари, а також оздоблення та матеріалів інтер’єру.