Авто

5 кращих японських кросоверів та позашляховиків, створених для бездоріжжя

Share

Японські автомобілі завжди були поза конкуренцією з погляду надійності, але не найкращими з боку здібностей на бездоріжжі. В останні роки багато автовиробників з «країни сонця, що сходить» помітно розширили лінійку своїх кросоверів і позашляховиків, але не забули про їх спецверсії, орієнтовані на подолання всіляких перешкод.

Ми склали п’ятірку найкращих японських SUV, які непогано почуваються далеко від асфальту.

Toyota 4Runner TRD Pro

Розроблена спеціально для Off-road версія позашляховика 4Runner здатна їхати там, де звичайний позашляховик це робити не зможе. А все завдяки амортизаторам фірми Fox та дорожньому просвіту близько 23 см.

Все це йде на додаток до просунутої системи повного приводу і задньої підвіски багатоважеля, що покращує комфорт на борту.

Subaru Outback Wilderness

Subaru завжди славилася своєю чудовою системою повного приводу. І Outback тут не є винятком. Але версія Wilderness робить ці показники ще кращими завдяки збільшеному кліренсу до 24 см, а також гарним кутам в’їзду/з’їзду та наявності «зубастих» покришок.

Toyota Sequoia TRD Pro

Ще один член сімейства Toyota TRD Pro, який створений для того, щоб їхати там, куди на звичайній Sequoia «потикатися» не слід. У неї незалежна задня підвіска, оснащена диференціалом, що самоблокується, і заднім диференціалом, що повністю блокується. Вишнею на торті йде 5,7-літровий мотор V8, що видає майже 400 кінських сил.

Nissan Navara Pro-4X

Спецверсія популярного пікапа Nissan, яка здатна справлятися зі своїм завданням (їздити бездоріжжям) ще краще, ніж його звичайне виконання.

Оснащення машини доповнено амортизаторами від компанії Bilstein, захистом днища, а також передніми гаками для буксирування. Дорожній просвіт перевищує 25 сантиметрів, а повний привід практично безвідмовний.

Toyota RAV4 Adventure Offroad Package II

Злегка піднесене виконання бестселера RAV4, адаптоване для бездоріжжя, відрізняється від простих кросоверів наявністю спеціального пластикового обважування, захищеного від пошкоджень у вигляді дрібних подряпин.

Зірок з неба на “Офф-роад” машина вистачати точно не буде, зате її власник може більш активно “атакувати” перешкоди, не боячись, що завдасть зовнішньому вигляду “паркетника” неприємних пошкоджень.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025