Авто

5 кращих японських кросоверів та позашляховиків, створених для бездоріжжя

Японські автомобілі завжди були поза конкуренцією з погляду надійності, але не найкращими з боку здібностей на бездоріжжі. В останні роки багато автовиробників з «країни сонця, що сходить» помітно розширили лінійку своїх кросоверів і позашляховиків, але не забули про їх спецверсії, орієнтовані на подолання всіляких перешкод.

Ми склали п’ятірку найкращих японських SUV, які непогано почуваються далеко від асфальту.

Toyota 4Runner TRD Pro

Розроблена спеціально для Off-road версія позашляховика 4Runner здатна їхати там, де звичайний позашляховик це робити не зможе. А все завдяки амортизаторам фірми Fox та дорожньому просвіту близько 23 см.

Все це йде на додаток до просунутої системи повного приводу і задньої підвіски багатоважеля, що покращує комфорт на борту.

Subaru Outback Wilderness

Subaru завжди славилася своєю чудовою системою повного приводу. І Outback тут не є винятком. Але версія Wilderness робить ці показники ще кращими завдяки збільшеному кліренсу до 24 см, а також гарним кутам в’їзду/з’їзду та наявності «зубастих» покришок.

Toyota Sequoia TRD Pro

Ще один член сімейства Toyota TRD Pro, який створений для того, щоб їхати там, куди на звичайній Sequoia «потикатися» не слід. У неї незалежна задня підвіска, оснащена диференціалом, що самоблокується, і заднім диференціалом, що повністю блокується. Вишнею на торті йде 5,7-літровий мотор V8, що видає майже 400 кінських сил.

Nissan Navara Pro-4X

Спецверсія популярного пікапа Nissan, яка здатна справлятися зі своїм завданням (їздити бездоріжжям) ще краще, ніж його звичайне виконання.

Оснащення машини доповнено амортизаторами від компанії Bilstein, захистом днища, а також передніми гаками для буксирування. Дорожній просвіт перевищує 25 сантиметрів, а повний привід практично безвідмовний.

Toyota RAV4 Adventure Offroad Package II

Злегка піднесене виконання бестселера RAV4, адаптоване для бездоріжжя, відрізняється від простих кросоверів наявністю спеціального пластикового обважування, захищеного від пошкоджень у вигляді дрібних подряпин.

Зірок з неба на “Офф-роад” машина вистачати точно не буде, зате її власник може більш активно “атакувати” перешкоди, не боячись, що завдасть зовнішньому вигляду “паркетника” неприємних пошкоджень.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Штраф за швидкість не завжди законний: що треба знати водіям

Перевищення швидкості залишається найпоширенішим порушенням на українських дорогах, за яке поліція накладає штраф у 340…

01.09.2025

Як уникнути поломок восени: поради експертів для автовласників

Восени автосервіси зазвичай фіксують зростання звернень на 20–30%, причому більшість неполадок пов’язані з наслідками літньої…

01.09.2025

Експерти поділилися правилами осіннього водіння без аварій

Під час дощової погоди експерти радять водіям змінювати стиль керування автомобілем, адже саме в цей…

01.09.2025

Експерт пояснив, у яких випадках варто обрати бензин А-92 замість А-95

Багато водіїв переконані, що чим вище октанове число бензину, тим кращим він є для двигуна.…

01.09.2025

BMW готує новий електричний хетчбек i1 (ФОТО)

Баварський автовиробник BMW планує розпочати випуск свого нового електричного хетчбека i1, побудованого на базі 1-Series,…

01.09.2025

Mercedes-AMG готує новий бітурбований V8 під стандарт Euro 7

Mercedes-Benz готує новий бітурбований V8, щоб відповідати суворим вимогам екологічного стандарту Euro 7, який вступить…

31.08.2025