Авто

5 кращих японських кросоверів та позашляховиків, створених для бездоріжжя

Share

Японські автомобілі завжди були поза конкуренцією з погляду надійності, але не найкращими з боку здібностей на бездоріжжі. В останні роки багато автовиробників з «країни сонця, що сходить» помітно розширили лінійку своїх кросоверів і позашляховиків, але не забули про їх спецверсії, орієнтовані на подолання всіляких перешкод.

Ми склали п’ятірку найкращих японських SUV, які непогано почуваються далеко від асфальту.

Toyota 4Runner TRD Pro

Розроблена спеціально для Off-road версія позашляховика 4Runner здатна їхати там, де звичайний позашляховик це робити не зможе. А все завдяки амортизаторам фірми Fox та дорожньому просвіту близько 23 см.

Все це йде на додаток до просунутої системи повного приводу і задньої підвіски багатоважеля, що покращує комфорт на борту.

Subaru Outback Wilderness

Subaru завжди славилася своєю чудовою системою повного приводу. І Outback тут не є винятком. Але версія Wilderness робить ці показники ще кращими завдяки збільшеному кліренсу до 24 см, а також гарним кутам в’їзду/з’їзду та наявності «зубастих» покришок.

Toyota Sequoia TRD Pro

Ще один член сімейства Toyota TRD Pro, який створений для того, щоб їхати там, куди на звичайній Sequoia «потикатися» не слід. У неї незалежна задня підвіска, оснащена диференціалом, що самоблокується, і заднім диференціалом, що повністю блокується. Вишнею на торті йде 5,7-літровий мотор V8, що видає майже 400 кінських сил.

Nissan Navara Pro-4X

Спецверсія популярного пікапа Nissan, яка здатна справлятися зі своїм завданням (їздити бездоріжжям) ще краще, ніж його звичайне виконання.

Оснащення машини доповнено амортизаторами від компанії Bilstein, захистом днища, а також передніми гаками для буксирування. Дорожній просвіт перевищує 25 сантиметрів, а повний привід практично безвідмовний.

Toyota RAV4 Adventure Offroad Package II

Злегка піднесене виконання бестселера RAV4, адаптоване для бездоріжжя, відрізняється від простих кросоверів наявністю спеціального пластикового обважування, захищеного від пошкоджень у вигляді дрібних подряпин.

Зірок з неба на “Офф-роад” машина вистачати точно не буде, зате її власник може більш активно “атакувати” перешкоди, не боячись, що завдасть зовнішньому вигляду “паркетника” неприємних пошкоджень.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Dacia готує компактну заміну Renault Megane

Після відходу Renault Megane із традиційними двигунами внутрішнього згоряння, Dacia бере на себе завдання повернути…

02.01.2025

Чому не варто заправляти повний бак: можливі загрози для автомобіля

Головний аргумент противників повної заправки — вакуум, що нібито утворюється в баку, який може пошкодити…

02.01.2025

Xiaomi додала новий колір Brilliant Magenta до лінійки електромобіля SU7

Цього року китайський техногігант відзначає 15-річчя, і на честь цієї події компанія представила новий ексклюзивний…

02.01.2025

Як запобігти запотіванню скла в авто взимку: помилки водіїв

Чимало водіїв замислюються, як позбутися від запотівання вікон в автомобілі, коли за вікном сніг та…

02.01.2025

5 методів боротьби з шумом зимової гуми для комфортної їзди

Взимку багато автомобілістів вважають шиповані шини необхідними, проте вони також зазначають, що шипи збільшують рівень…

02.01.2025

Названо найкращий автомобіль BMW серед усіх існуючих

Серед моделей BMW X7 особливе місце посідає ALPINA XB7 – це вершина інженерної майстерності, де…

02.01.2025