Авто

Dacia представила позашляховик із величезними можливостями

Share

Розроблений спільно з британським фахівцем з автоспорту Prodrive у власній дизайн-студії бренду, Dacia Sandrider є повнопривідним «твором» у стилі баггі, який працюватиме у вищому класі ралійних машин Ultimate T1+. Його незграбна зовнішність натхненна дизайном Manifesto , ефектного концепт-кара, що дебютував на Паризькому автосалоні 2022 року.

Управлятимуть новинкою п’ятиразовий переможець «Дакара» Нассер Аль-Аттія та дев’ятиразовий чемпіон світу з ралі Себастьєн Льоб, який все ще шукає свою першу перемогу в «Дакарі», але має великий досвід після роботи з  Prodrive над проектом Hunter . За кермом третього Sandrider буде переможниця класу “Дакар” Крістіна Гутьєррес Ерреро.

Новий автомобіль оснащений трубчастою конструкцією та панелями з вуглецевого волокна, хоча Dacia заявляє, що всі зайві деталі кузова були видалені з метою знизити вагу. У ньому використовується підвіска на подвійних поперечних важелях, що допомагає справлятися з пересіченою місцевістю, типовою для ралійних рейдів, і є ряд нових функцій, у тому числі антиінфрачервоні пігменти в фарбі, які допомагають зменшити перегрів та його вплив на автомобіль.

Запасні колеса Sandrider не закриті для полегшення доступу до них при проколах, а всередині є магнітні елементи, які призначені для надійного утримання інструментів на місці під час руху пустелею. Як і в концепції Manifesto , акцент зроблений на простоту: всього одна передня протитуманна фара і повністю позбавлений вишуканостей салон. Спереду та ззаду практично немає звисів, тому Sandrider зможе долати найкрутіші підйоми.

На відміну від повністю електричного Manifesto Sandrider використовує 3,0-літровий двигун V6 з подвійним турбонаддувом, що розвиває потужність 355 к.с. і момент, що крутить, 539 Нм, а також екологічно чисте синтетичне паливо, що поставляється партнером Дакара Aramco .

Sandrider проходитиме випробування протягом цього року перед передбачуваним дебютом на Ралі Марокко у жовтні. За першою спробою участі в «Дакарі» на початку 2025 року буде повноцінна кампанія чемпіонату світу з ралі-рейдів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Dacia

Останні записи

Чому кузови масових автомобілів не виготовляються з пластику

Пластиковий кузов на автомобілі вперше з’явився більше 80 років тому, і здавалося, що це буде…

06.12.2024

Названо автомобільні бренди з найнадійнішими моделями

Цього року з'ясувалося, що довіра до електрокарів та гібридів знижується. Машини з ДВЗ та гібриди…

06.12.2024

Чотири незручні функції в автомобілях, які розчаровують водіїв

Сучасні авто зараз реально більше схожі на гаджети на колесах. Купа всіляких "фішок", які мали…

06.12.2024

Як уникнути проблем через нічні заморозки: поради для автомобілістів

Найпоширеніша ситуація, коли вранці після заморозків автомобіль не заводиться. Експерт вважає, що глобальна причина криється у…

06.12.2024

Названо предмети, які небезпечно залишати в авто взимку

Зима — це завжди трохи головного болю для водіїв. Треба не тільки підлаштовуватися до умов…

06.12.2024

Новий Hyundai Santa Fe 2025 отримав сучасну силову установку

Південнокорейський автовиробник Hyundai представив оновлений кросовер Santa Fe 2025 модельного року, який отримав вдосконалену силову…

06.12.2024