Розроблений спільно з британським фахівцем з автоспорту Prodrive у власній дизайн-студії бренду, Dacia Sandrider є повнопривідним «твором» у стилі баггі, який працюватиме у вищому класі ралійних машин Ultimate T1+. Його незграбна зовнішність натхненна дизайном Manifesto , ефектного концепт-кара, що дебютував на Паризькому автосалоні 2022 року.
Управлятимуть новинкою п’ятиразовий переможець «Дакара» Нассер Аль-Аттія та дев’ятиразовий чемпіон світу з ралі Себастьєн Льоб, який все ще шукає свою першу перемогу в «Дакарі», але має великий досвід після роботи з Prodrive над проектом Hunter . За кермом третього Sandrider буде переможниця класу “Дакар” Крістіна Гутьєррес Ерреро.
Новий автомобіль оснащений трубчастою конструкцією та панелями з вуглецевого волокна, хоча Dacia заявляє, що всі зайві деталі кузова були видалені з метою знизити вагу. У ньому використовується підвіска на подвійних поперечних важелях, що допомагає справлятися з пересіченою місцевістю, типовою для ралійних рейдів, і є ряд нових функцій, у тому числі антиінфрачервоні пігменти в фарбі, які допомагають зменшити перегрів та його вплив на автомобіль.
Запасні колеса Sandrider не закриті для полегшення доступу до них при проколах, а всередині є магнітні елементи, які призначені для надійного утримання інструментів на місці під час руху пустелею. Як і в концепції Manifesto , акцент зроблений на простоту: всього одна передня протитуманна фара і повністю позбавлений вишуканостей салон. Спереду та ззаду практично немає звисів, тому Sandrider зможе долати найкрутіші підйоми.
На відміну від повністю електричного Manifesto Sandrider використовує 3,0-літровий двигун V6 з подвійним турбонаддувом, що розвиває потужність 355 к.с. і момент, що крутить, 539 Нм, а також екологічно чисте синтетичне паливо, що поставляється партнером Дакара Aramco .
Sandrider проходитиме випробування протягом цього року перед передбачуваним дебютом на Ралі Марокко у жовтні. За першою спробою участі в «Дакарі» на початку 2025 року буде повноцінна кампанія чемпіонату світу з ралі-рейдів.
Пластиковий кузов на автомобілі вперше з’явився більше 80 років тому, і здавалося, що це буде…
Цього року з'ясувалося, що довіра до електрокарів та гібридів знижується. Машини з ДВЗ та гібриди…
Сучасні авто зараз реально більше схожі на гаджети на колесах. Купа всіляких "фішок", які мали…
Найпоширеніша ситуація, коли вранці після заморозків автомобіль не заводиться. Експерт вважає, що глобальна причина криється у…
Зима — це завжди трохи головного болю для водіїв. Треба не тільки підлаштовуватися до умов…
Південнокорейський автовиробник Hyundai представив оновлений кросовер Santa Fe 2025 модельного року, який отримав вдосконалену силову…
Leave a Comment