Dacia представила позашляховик із величезними можливостями

Час читання: 2 хв.
0

Розроблений спільно з британським фахівцем з автоспорту Prodrive у власній дизайн-студії бренду, Dacia Sandrider є повнопривідним «твором» у стилі баггі, який працюватиме у вищому класі ралійних машин Ultimate T1+. Його незграбна зовнішність натхненна дизайном Manifesto , ефектного концепт-кара, що дебютував на Паризькому автосалоні 2022 року.

Управлятимуть новинкою п’ятиразовий переможець «Дакара» Нассер Аль-Аттія та дев’ятиразовий чемпіон світу з ралі Себастьєн Льоб, який все ще шукає свою першу перемогу в «Дакарі», але має великий досвід після роботи з  Prodrive над проектом Hunter . За кермом третього Sandrider буде переможниця класу “Дакар” Крістіна Гутьєррес Ерреро.

Новий автомобіль оснащений трубчастою конструкцією та панелями з вуглецевого волокна, хоча Dacia заявляє, що всі зайві деталі кузова були видалені з метою знизити вагу. У ньому використовується підвіска на подвійних поперечних важелях, що допомагає справлятися з пересіченою місцевістю, типовою для ралійних рейдів, і є ряд нових функцій, у тому числі антиінфрачервоні пігменти в фарбі, які допомагають зменшити перегрів та його вплив на автомобіль.

Реклама

Запасні колеса Sandrider не закриті для полегшення доступу до них при проколах, а всередині є магнітні елементи, які призначені для надійного утримання інструментів на місці під час руху пустелею. Як і в концепції Manifesto , акцент зроблений на простоту: всього одна передня протитуманна фара і повністю позбавлений вишуканостей салон. Спереду та ззаду практично немає звисів, тому Sandrider зможе долати найкрутіші підйоми.

На відміну від повністю електричного Manifesto Sandrider використовує 3,0-літровий двигун V6 з подвійним турбонаддувом, що розвиває потужність 355 к.с. і момент, що крутить, 539 Нм, а також екологічно чисте синтетичне паливо, що поставляється партнером Дакара Aramco .

Sandrider проходитиме випробування протягом цього року перед передбачуваним дебютом на Ралі Марокко у жовтні. За першою спробою участі в «Дакарі» на початку 2025 року буде повноцінна кампанія чемпіонату світу з ралі-рейдів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!