Цієї осені голова правління Toyota Акіо Тойода поділився з журналістами побоюваннями на тему того, що компанія повернеться до випуску нудних автомобілів (явно натякаючи на електромобілі).
Але, як повідомляє японська преса, у проекті відродженого спорткара Celica автовиробник постарається позбутися цього кліше, причому для всього сегменту.
Видання «Response» з «Країни сонця, що сходить» розкрило перші подробиці про проект нового покоління моделі Celica, а також супроводжували ці відомості рендерним зображенням машини.
У статті авторитетного японського автомобільного порталу говориться, що нова Celica, ставши повноцінним електромобілем, позбавить сегмент міфу про нудність електрокарів.
Спорткар Toyota повинен отримати футуристичний дизайн, що своїми рішеннями нагадує останні моделі Lexus.
Дводверному купе може дістатися незграбний, але водночас плавний екстер’єр, незвичайна оптика і приховані в дверях ручки. Але ще цікавішим буде його технічне оснащення.
Японські інсайдери запевняють, що нова Celica буде укомплектована найновішою акумуляторною технологією, розробленою інженерами Toyota. Вона забезпечить електричному спорткупе запас ходу до 1000 км.
Машину мають намір продавати як у задньопривідній, так і повнопривідній версіях. Потужність останньої має становити до 220 кВт чи 300 кінських сил.
Крім того, існує велика ймовірність, що в автомобілі дебютує віртуальна механічна коробка передач Toyota, аналогічна до трансмісії, яка нещодавно з’явилася в корейському Ioniq 5 N.
Офіційна прем’єра нової Celica, що перейшла на електротягу, відбудеться до 2026 року.