Lexus RX дебютує у новій комплектації F Design

0
84

Lexus поповнив лінійку свого найбільшого гібридного позашляховика, що підключається, цікавою версією. Lexus RX 450h+ дебютував у комплектації F Design, що поєднує в собі спортивність, розкіш та багате оснащення. Новинка вже доступна в Європі і надійшла у продаж за ціною 98 700 євро.

Нове оздоблення F Design поєднує в собі деталі дизайну версії F Sport із ретельно підібраним оздобленням та/або елементами персоналізації. Відмінними рисами нового дизайну RX F є решітка радіатора та повітрозабірники чорного «сітчастого» типу. Обидва бампера мають чорну нижню частину та прикрашені срібними вставками із сатиновим оздобленням.

Кузов доступний у семи колірних варіантах, включаючи Nova White та Electric Blue, обидва ексклюзивні для моделі F Sport. Крім того, кросовер оснащений 21-дюймовими чорними колесами, тими ж, що й версія RX 500h F Sport, однак у цьому випадку вони мають блискучу поверхню. Ще одна цікава деталь – чорні корпуси зовнішніх дзеркал та особлива емблема.

Салон нового RX 450h F Design має атмосферу розкішного автомобіля із сидіннями їхньої натуральної шкіри. У лінійці RX нова версія F Design за ціною знаходиться десь посередині між Executive та Luxury. До списку найбільш примітного стандартного обладнання увійшли 21-дюймові легкосплавні диски, світлодіодні фари, ДХО та задні ліхтарі, ПТФ, центральний замок з дистанційним керуванням, система безключового доступу та запуску, багажник з електроприводом відкриття/закриття та функцією гучного зв’язку регулюванням, складанням та підігрівом.

Всередині можна знайти цифрову панель приладів, мультимедійну систему з 14-дюймовим сенсорним екраном, підтримкою Android Auto і Apple CarPlay, Bluetooth і USB, салонне дзеркало з автоматичною функцією затемнення, автоматичний 3-зонний клімат-контроль, шкіряний мультируль, регульований по висоті та вильоту , сидіння з підігрівом, передні крісла з електрорегулюванням, передній центральний підлокітник та систему навколишнього освітлення.

У списку активних та пасивних систем безпеки — кілька подушок безпеки (передні, колінні, бічні та шторки), датчик дощу та світла, передні та задні датчики паркування, камера кругового огляду, адаптивний круїз-контроль з обмежувачем швидкості, попередження про зміну смуги руху, активний контроль проходження за смугою руху, оповіщення про дорожній рух на перехресті спереду та ззаду, допомога при рушанні на підйомі та система безпеки Lexus  +3.

Що стосується механічної частини, то тут варіантів немає, F Design доступний тільки для гібридної плагін-версії RX. Силова установка складається з 2,5-літрового чотирициліндрового бензинового «атмосферника», з’єднаного із двома електромоторами. PHEV розвиває загальну потужність 309 к.с., привід здійснюється через автоматичну коробку передач та систему повного приводу.

Електродвигуни живляться від енергії, запасеної в літій-іонній батареї ємністю 18,1 кВт-год. Це один із ключових компонентів цього механічного вузла, який дозволяє RX 450h+ проїхати у повністю електричному режимі до 65 кілометрів. Він розганяється від 0 до 100 км/год за 6,5 секунд і досягає максимальної швидкості 200 км/год. Середня витрата палива – 1,2 літри на 100 кілометрів, а викиди – CO2 25 г/км відповідно до циклу WLTP.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!