Це дещо розходиться з раніше заявою голови компанії Томаса Шефера. Минулого року в інтерв’ю виданню Autocar він заявив, що «майбутнє SEAT – це Cupra». Передбачалося, що SEAT перейде на мобільні рішення, тоді як Cupra відповідатиме за автомобільний напрямок. Як заявив Шефер, нинішня лінійка бренду вироблятиметься до кінця життєвого циклу кожної моделі. Продовжити їхню життєздатність планують за рахунок «тонших налаштувань».
Очікується, що майбутній електричний сіті-кар SEAT буде дешевшим за Volkswagen ID.1. Стартовий цінник новинки складе менше 25,5 тисяч доларів. Заради зниження цінника новинка відмовиться від традиційних великих розважальних екранів та великого запасу ходу. Відомо, що іспанський електромобіль побудують на індивідуальній платформі.
Cupra випустить свою власну модель початкового рівня – хетчбек Raval, заснований на більшому Volkswagen ID 2. Найближчими місяцями очікується серйозно модернізований SEAT Leon та оновлений SEAT Ateca. Актуальна версія останнього вийшла на ринок вісім років тому.
У компанії очікують, що це і попит на SEAT Ibiza, що перевищує пропозицію, дозволять збільшити продажі. Попередньо, в наступні кілька років сукупна частка SEAT та Cupra на британському ринку зросте до 5%. У 2023 році частка SEAT на місцевому ринку становила 1,69%, Cupra – 1,35%.