Серед виробників стало традицією практично одразу презентувати свої нові моделі та оголошувати відпускні ціни. Це цікава стратегія продажів, за умови, що бренди зможуть вкластися у строки постачання. Інакше це стає серйозною проблемою, скоріше для іміджу фірми, ніж для клієнтів, які можуть розірвати договір купівлі-продажу.
Дуже складну ситуацію переживає Volvo.
Шведський бренд представив новий Volvo EX90 більше півтора року тому, але виник ряд проблем із програмним забезпеченням його помічників водіння, а точніше, із системою автономного водіння. Це сталося минулої весни, коли було оголошено, що маркетингова кампанія розпочнеться у 2024 році. Хоча рік тільки почався, зараз немає жодних ознак того, що запуск новинки відбудеться в короткостроковій перспективі.
У Німеччині компанія Volvo анонсувала нову, більш економічну та доступну версію електричного позашляховика з одним електромотором та максимальним запасом ходу майже 600 кілометрів на одній зарядці. На неї вже можна оформити попереднє замовлення. Коштує модель на кілька тисяч євро дешевше за автомобілі з повним приводом і двома двигунами і пропонує компонування з п’яти місць замість семи. Цікавий варіант, але є проблема.
Те, що це дешевша версія, не означає, що вона з’явиться раніше. Volvo не розкриває кількість замовлень, але відомо, що вони обчислюються тисячами. Це змушує бренд тимчасово закрити резервування, і тепер ті, хто зацікавлений у найпростішому EX90 можуть замовити його онлайн після завершення продажів попередньої версії. Шведський підрозділ у Німеччині попереджає про термін очікування від 11 до 16 місяців. Справді, немає сенсу розширювати пропозицію, коли дата продажу та виробництва невідома.