Якщо новий Ford Kuga для Європи здається знайомим, то є вагома причина. Американська версія, Escape, отримала оновлення ближче до кінця 2022 року. Тільки зараз автовиробник оновив компактний кросовер на Старому континенті, і машина має деякі помітні зміни.
Вперше Kuga отримує комплектацію Active з додатковим пластиковим облицюванням кузова та сріблястими захисними пластинами, щоб він виглядав як справжній позашляховик. Це виконання на 10 мм вище спереду і на 5 мм ззаду, що забезпечує додатковий дорожній просвіт. Ford також вводить режим Trail Drive, який налаштовує відгук дросельної заслінки та антипробуксовочну систему, щоб забезпечити додаткове зчеплення із брудом, піском та іншими м’якими поверхнями.
Усередині Kuga Active отримав обробку з темного дерева на панелі приладів і дверні вставки з того ж матеріалу, а також ексклюзивну оббивку сидінь, що регулюються в 18 напрямках. Варто зазначити, що Escape вже якийсь час має комплектацію Active у Сполучених Штатах, і там ця версія є базовою. У Європі Kuga 2024 також буде доступний в модифікаціях Titanium і ST-Line, кожна з яких має незначні зміни стилю в порівнянні з дорестайлінговим кросовером.
Як і очікувалося, Kuga 2024 нарешті отримав інформаційно-розважальну систему Ford SYNC4 з 13,2-дюймовим сенсорним екраном у супроводі 12,3-дюймової цифрової панелі приладів. Центральна консоль була спрощена за рахунок відмови від більшості традиційних елементів керування після інтеграції їх у збільшений дисплей.
Лінійка двигунів більше не має дизельних варіантів, оскільки такі агрегати вийшли з моди в Європі після скандалу з Volkswagen Group. Базова версія наводиться в рух 1,5-літровим двигуном EcoBoost з турбонаддувом потужністю 148 к.с., що передає весь момент, що крутить, на передню вісь через шестиступінчасту механічну коробку передач. Також можна вибрати гібрид, що заряджається, з 2,5-літровим бензиновим двигуном і електродвигуном загальною потужністю 177 к.с. у версії з переднім приводом та віддачею трохи вище 180 л.с. у моделі AWD.
Родзинкою є модернізований гібрид, що підключається, також з 2,5-літровим двигуном. Тепер він видає 240 л.с., що на 30 л.с. більше, ніж Escape PHEV. Він використовує “модернізовану автоматичну коробку передач з поділом потужності”, спільну з Kuga Hybrid AWD.
Kuga PHEV тепер розганяється до 100 км/год за 7,3 секунд, що робить його майже на дві секунди швидше, ніж раніше. Крім того, буксирувальна здатність підскочила більш ніж на 30 відсотків до 2100 кілограмів. Завдяки літій-іонному акумулятору ємністю 14,4 кВт/год він здатний проїхати виключно на електротязі близько 69 кілометрів.
Ford вже приймає замовлення у деяких європейських країнах на Kuga 2024 року.