Колись у лінійці компанії Ford був позашляховик Excursion. Машина мала великі розміри, але не найкращу репутацію, тому в результаті її довелося зняти з виробництва. Однак тюнерів з ательє MegaRex це не влаштувало і вони вирішили вселити дух цієї моделі у свій новий проект, як основу для якого виступив пікап Ford F-250 Super Duty.
Позашляховик отримав індекс SVN і став єдиним у своєму роді «всюдиходом» з алюмінієвим дахом ручної роботи, нестандартним бічним склом та двопанельним панорамним люком.
Але це тільки верхівка айсберга, оскільки машині дісталися посилені бампери, бічні підніжки з електроприводом та допоміжними ліхтарями, розширювачі крил і матово-чорні 18-дюймові колісні диски, взуті у 37-дюймові покришки.
Для того, щоб позашляховик чудово почував себе на «офф-роуді», для нього передбачили 4,5-дюймову систему підвіски Stage 3 від компанії Icon Vehicle Dynamics з новими важелями радіусу, високо розташованими подвійними стабілізаторами і регульованою гусеничною балкою.
Один із найцікавіших моментів, що стосуються цього проекту, полягає у його місткості. Усередині MegaRex SVN можуть розміститися до дев’яти осіб, причому на другому та третьому рядах встановлені роздільні капітанські крісла. Сидіння четвертого ряду мають електропривод і здатні складатися.
Приводити в рух хардкорний позашляховик на базі пікапа Ford має 6,7-літровий турбодизель V8, що видає 500 кінських сил і 1625 Нм. Він пристикований до 10-швидкісної автоматичної коробки передач та системи повного приводу.