Авто

Власники електро-пікапу Rivian R1T розкрили одну “жахливу” функцію машини

Share

Дебютний електричний пікап американського стартапу Rivian побачив світ наприкінці 2021 року і з того часу активно продається як у США, так і на інших ринках, включаючи російську (паралельно імпортовані машини). Автомобіль нерідко стає учасником скандалів. Ще один з них пов’язаний з однією з найважливіших функцій при експлуатації будь-якої машини.

На форумі власником автомобілів Rivian з’явилася посада, яка зібрала безліч гнівних відгуків з боку власників пікапа R1T. У них водії масово скаржаться на систему клімат-контролю машини, а якщо точніше функцію регулювання напрямку та потужності обдування.


У більшості автомобілів зміна повітряного потоку, що випливає з вентиляційних отворів у передній панелі, цілком просте завдання. Традиційні дефлектори обдування мають язичок, повзунок або коліщатко для регулювання об’єму та напряму повітряного потоку, однак у Rivian все реалізовано трохи не так.

Вся система клімат-контролю R1T потребує використання сенсорного дисплея, встановленого на центральній консолі. Екран керує всім: увімкненням або вимкненням системи, регулюванням температури, перемиканням між режимами обігріву і навіть регулюванням потоку повітря з вентиляційних отворів.


І якщо використання тачскрину для цих завдань інтуїтивно зрозуміле, то зміна напряму повітряного потоку з дефлекторів – справжня проблема.

Крім того, що система далека від простоти ручного регулювання, вона ще має дивні особливості.

Як пишуть власники пікапа з ціною більше 100 тисяч доларів, система постійно «глючить» і не дозволяє нормально налаштувати напрямок і силу потоку повітря, який то ледь-ледь дме, то робить це занадто сильно і не в той бік. При цьому частина їх називає цю функцію в машині справжнім «кошмаром».

У Rivian поки ніяк не коментують ці повідомлення і, схоже, не готові через цю проблему організовувати дорогу відгукну кампанію, адже компанія поки що зазнає великих збитків.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Rivian

Останні записи

Нова Toyota RAV4 (2025): що про неї відомо

Через шість років після запуску поточного покоління знаменитого японського кросовера RAV4 компанія Toyota готова провести…

07.10.2024

Експерти пояснили, чому не варто ігнорувати воду у вихлопній трубі автомобіля

У холодну пору року нерідко можна помітити, як із вихлопних труб автомобілів тече вода або…

07.10.2024

Визначено найпопулярніший автомобіль Європи: хто лідирує у продажах

Серпень 2024 року став важливим етапом для хетчбека Dacia Sandero, який знову посів перше місце…

07.10.2024

Нова версія Audi A7 вперше буде представлена ​​у новому типі кузова

Незважаючи на нову назву, наступний Audi A7 продовжить конкурувати із традиційними конкурентами поточного A6, такими…

07.10.2024

На тизері показали новий Jeep Compass 2025 з повним приводом

Автомобільний гігант Stellantis представив перший тизер повністю оновленого кросовера Jeep Compass 2025, натякаючи на різноманітність…

07.10.2024

Nissan Leaf відкликають через можливу небезпеку загоряння

Десятки тисяч машин Nissan Leaf потрапили під відгук з міркувань безпеки. Автовиробник стверджує, що високовольтна…

07.10.2024