Дебютний електричний пікап американського стартапу Rivian побачив світ наприкінці 2021 року і з того часу активно продається як у США, так і на інших ринках, включаючи російську (паралельно імпортовані машини). Автомобіль нерідко стає учасником скандалів. Ще один з них пов’язаний з однією з найважливіших функцій при експлуатації будь-якої машини.
На форумі власником автомобілів Rivian з’явилася посада, яка зібрала безліч гнівних відгуків з боку власників пікапа R1T. У них водії масово скаржаться на систему клімат-контролю машини, а якщо точніше функцію регулювання напрямку та потужності обдування.
У більшості автомобілів зміна повітряного потоку, що випливає з вентиляційних отворів у передній панелі, цілком просте завдання. Традиційні дефлектори обдування мають язичок, повзунок або коліщатко для регулювання об’єму та напряму повітряного потоку, однак у Rivian все реалізовано трохи не так.
Вся система клімат-контролю R1T потребує використання сенсорного дисплея, встановленого на центральній консолі. Екран керує всім: увімкненням або вимкненням системи, регулюванням температури, перемиканням між режимами обігріву і навіть регулюванням потоку повітря з вентиляційних отворів.
І якщо використання тачскрину для цих завдань інтуїтивно зрозуміле, то зміна напряму повітряного потоку з дефлекторів – справжня проблема.
Крім того, що система далека від простоти ручного регулювання, вона ще має дивні особливості.
Як пишуть власники пікапа з ціною більше 100 тисяч доларів, система постійно «глючить» і не дозволяє нормально налаштувати напрямок і силу потоку повітря, який то ледь-ледь дме, то робить це занадто сильно і не в той бік. При цьому частина їх називає цю функцію в машині справжнім «кошмаром».
У Rivian поки ніяк не коментують ці повідомлення і, схоже, не готові через цю проблему організовувати дорогу відгукну кампанію, адже компанія поки що зазнає великих збитків.
Перед початком зими у машині потрібно перевірити стан АКБ, а також коректність роботи термостату та…
Сучасні технології допомагають автомобілям стати безпечнішими, і Volkswagen робить значний крок уперед у цій галузі.…
У жовтні в Україні зареєстрували 4277 нових електромобілів на акумуляторних батареях (BEV), що на 5%…
Японський автовиробник Nissan збирається вивести на ринок новий продукт для електричного сегменту спортивних автомобілів, збудований…
Наш експерт розповів, як боротися з зледенілим склом тим водіям, у яких електрообігрів або «передпусковий»…
Слідом за новим кросовером Bigster румунський бренд Dacia має намір представити ще один важливий для…
Leave a Comment