Авто

Власники електро-пікапу Rivian R1T розкрили одну “жахливу” функцію машини

Share

Дебютний електричний пікап американського стартапу Rivian побачив світ наприкінці 2021 року і з того часу активно продається як у США, так і на інших ринках, включаючи російську (паралельно імпортовані машини). Автомобіль нерідко стає учасником скандалів. Ще один з них пов’язаний з однією з найважливіших функцій при експлуатації будь-якої машини.

На форумі власником автомобілів Rivian з’явилася посада, яка зібрала безліч гнівних відгуків з боку власників пікапа R1T. У них водії масово скаржаться на систему клімат-контролю машини, а якщо точніше функцію регулювання напрямку та потужності обдування.


У більшості автомобілів зміна повітряного потоку, що випливає з вентиляційних отворів у передній панелі, цілком просте завдання. Традиційні дефлектори обдування мають язичок, повзунок або коліщатко для регулювання об’єму та напряму повітряного потоку, однак у Rivian все реалізовано трохи не так.

Вся система клімат-контролю R1T потребує використання сенсорного дисплея, встановленого на центральній консолі. Екран керує всім: увімкненням або вимкненням системи, регулюванням температури, перемиканням між режимами обігріву і навіть регулюванням потоку повітря з вентиляційних отворів.


І якщо використання тачскрину для цих завдань інтуїтивно зрозуміле, то зміна напряму повітряного потоку з дефлекторів – справжня проблема.

Крім того, що система далека від простоти ручного регулювання, вона ще має дивні особливості.

Як пишуть власники пікапа з ціною більше 100 тисяч доларів, система постійно «глючить» і не дозволяє нормально налаштувати напрямок і силу потоку повітря, який то ледь-ледь дме, то робить це занадто сильно і не в той бік. При цьому частина їх називає цю функцію в машині справжнім «кошмаром».

У Rivian поки ніяк не коментують ці повідомлення і, схоже, не готові через цю проблему організовувати дорогу відгукну кампанію, адже компанія поки що зазнає великих збитків.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Rivian

Останні записи

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025