Прем’єра нового, одинадцятого покоління седана Honda Accord відбулася рівно рік тому. Реформений седан отримав переглянуту зовнішність та обзавівся гібридною силовою установкою. А тепер у знаменитої японської чотиридверки з’явилася так звана версія, що «заряджається», здатна забезпечити їй значний запас ходу на одному баку.
Нове виконання “Акорда” отримало назву e:PHEV і використовує під капотом стандартний для моделі 2-літровий бензиновий мотор, що працює за циклом Аткінсона.
Асистує йому два електричні двигуни та тягова батарея більшого розміру, ніж у звичайному гібриді. В результаті сумарна потужність системи складає 215 кінських сил та 335 Нм, що на 8 л.с. більше, ніж у випадку із класичним тримоторником.
Дальність ходу виключно на електротязі машини становить 106 кілометрів, але завдяки 50-літровому паливному баку седан здатний проїжджати без дозаправок 1250 кілометрів. Це той показник, на який «Акорд» не був здатний у жодному зі своїх поколінь.
Зовні далекобійний седан майже нічим не відрізняється від звичайної 4-двері. Єдина різниця, видна оку, полягає у наявності на його лівому передньому крилі лючка для підзарядки акумулятора.
Першим і головним ринком для нової версії Accord стане Китай.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment