Прем’єра нового, одинадцятого покоління седана Honda Accord відбулася рівно рік тому. Реформений седан отримав переглянуту зовнішність та обзавівся гібридною силовою установкою. А тепер у знаменитої японської чотиридверки з’явилася так звана версія, що «заряджається», здатна забезпечити їй значний запас ходу на одному баку.
Нове виконання “Акорда” отримало назву e:PHEV і використовує під капотом стандартний для моделі 2-літровий бензиновий мотор, що працює за циклом Аткінсона.
Асистує йому два електричні двигуни та тягова батарея більшого розміру, ніж у звичайному гібриді. В результаті сумарна потужність системи складає 215 кінських сил та 335 Нм, що на 8 л.с. більше, ніж у випадку із класичним тримоторником.
Дальність ходу виключно на електротязі машини становить 106 кілометрів, але завдяки 50-літровому паливному баку седан здатний проїжджати без дозаправок 1250 кілометрів. Це той показник, на який «Акорд» не був здатний у жодному зі своїх поколінь.
Зовні далекобійний седан майже нічим не відрізняється від звичайної 4-двері. Єдина різниця, видна оку, полягає у наявності на його лівому передньому крилі лючка для підзарядки акумулятора.
Першим і головним ринком для нової версії Accord стане Китай.
Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…
Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…
Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…
Компанія Xiaomi оголосила ціни на свій перший кросовер YU7 для Китаю. Є три версії з…
В Україні можуть знову дозволити продаж бензину з екологічними стандартами Євро 0-2. Про це у…
Українським водіям варто готуватися до серйозних оновлень у системі штрафів. Низка законопроєктів, які незабаром винесуть…
Leave a Comment