Авто

Розсекречено новий Honda Accord e:HEV

Share

У мережі розсекретили новий Honda Accord e:HEV. Відео (нижче) із докладним описом седана 2024 модельного року з’явилося на YouTube-каналі Carcollery. Його автори вважають, що новий Accord e:HEV покликаний встановити нові стандарти стилю, комфорту й безпеки та подарувати нові відчуття від водіння. Для цього він має все необхідне. Зокрема розкішний зовнішній вигляд.

У передній частині кузова привертають увагу широка шестикутна решітка радіатора, до якої впритул підходять нові світлодіодні фари. На кормі – спортивні світлодіодні ліхтарі та третій стоп-сигнал.

Просторий салон оснащений новою передньою панеллю з 10,2-дюймовою цифровою панеллю приладів та 12,3-дюймовим екраном мультимедійної системи з голосовим керуванням. Також заявлено підтримку Apple Carplay та Android Auto. Наявність Google Assistant допоможе здійснювати дзвінки, прослуховувати музику та навіть вимірювати температуру в салоні автомобіля. Accord e:HEV також оснащений багатофункціональним кермом, автоматичною системою кондиціювання зонного типу, бездротовою зарядкою та аудіосистемою BOSE преміум-класу.

За доплату седан укомплектують багатофункціональним TFT-дисплеєм діагоналлю 10,2 дюйми, 11,5-дюймовим проєкційним екраном та USB-C. До того ж новим Accord e:HEV можна керувати зі смартфона, використовуючи з’єднання Honda з цифровим ключем.

«Під капотом» у седана 2024 року 2,0-літровий бензиновий i-VTEC та два електродвигуни. Сукупна потужність гібридної системи – 215 к.с. Максимальний крутний момент – 315 Нм. Час прискорення від 0 до 100 км/год – 7,7 секунди. Максимальна швидкість – 180 км/год. Система повного приводу працює у трьох режимах: чисто електричному, гібридному та лише на ДВЗ. Акумуляторний блок – літій-іонний на 1,6 кВт.год. Запас ходу на електротязі – 30-40 км залежно від швидкості та дорожніх умов.

Honda Accord e:HEV стандартно укомплектований системою безпеки Honda Sensing. До неї входять адаптивний круїз-контроль, автоматичне перемикання дальнього світла на ближнє, системи автоматичного гальмування, утримання у смузі руху та попередження про вихід зі смуги. За доплату седан оснастять багаторакурсною камерою, датчиками паркування, системою керування рухом, активним шумозаглушенням та іншими сучасними системами безпеки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Honda

Останні записи

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024

Електрокар Kia EV6 отримав віртуальну коробку передач

Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…

22.11.2024

Чи можна сідати за кермо після безалкогольного пива чи квасу

Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…

22.11.2024

У Лос-Анджелесі оголосили фіналістів престижної автопремії “Автомобіль року 2025”

До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…

22.11.2024

Як діяти водієві, якщо спустилися два колеса одночасно

На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…

22.11.2024