Авто

Розсекречено новий Honda Accord e:HEV

У мережі розсекретили новий Honda Accord e:HEV. Відео (нижче) із докладним описом седана 2024 модельного року з’явилося на YouTube-каналі Carcollery. Його автори вважають, що новий Accord e:HEV покликаний встановити нові стандарти стилю, комфорту й безпеки та подарувати нові відчуття від водіння. Для цього він має все необхідне. Зокрема розкішний зовнішній вигляд.

У передній частині кузова привертають увагу широка шестикутна решітка радіатора, до якої впритул підходять нові світлодіодні фари. На кормі – спортивні світлодіодні ліхтарі та третій стоп-сигнал.

Просторий салон оснащений новою передньою панеллю з 10,2-дюймовою цифровою панеллю приладів та 12,3-дюймовим екраном мультимедійної системи з голосовим керуванням. Також заявлено підтримку Apple Carplay та Android Auto. Наявність Google Assistant допоможе здійснювати дзвінки, прослуховувати музику та навіть вимірювати температуру в салоні автомобіля. Accord e:HEV також оснащений багатофункціональним кермом, автоматичною системою кондиціювання зонного типу, бездротовою зарядкою та аудіосистемою BOSE преміум-класу.

За доплату седан укомплектують багатофункціональним TFT-дисплеєм діагоналлю 10,2 дюйми, 11,5-дюймовим проєкційним екраном та USB-C. До того ж новим Accord e:HEV можна керувати зі смартфона, використовуючи з’єднання Honda з цифровим ключем.

«Під капотом» у седана 2024 року 2,0-літровий бензиновий i-VTEC та два електродвигуни. Сукупна потужність гібридної системи – 215 к.с. Максимальний крутний момент – 315 Нм. Час прискорення від 0 до 100 км/год – 7,7 секунди. Максимальна швидкість – 180 км/год. Система повного приводу працює у трьох режимах: чисто електричному, гібридному та лише на ДВЗ. Акумуляторний блок – літій-іонний на 1,6 кВт.год. Запас ходу на електротязі – 30-40 км залежно від швидкості та дорожніх умов.

Honda Accord e:HEV стандартно укомплектований системою безпеки Honda Sensing. До неї входять адаптивний круїз-контроль, автоматичне перемикання дальнього світла на ближнє, системи автоматичного гальмування, утримання у смузі руху та попередження про вихід зі смуги. За доплату седан оснастять багаторакурсною камерою, датчиками паркування, системою керування рухом, активним шумозаглушенням та іншими сучасними системами безпеки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Honda

Останні записи

Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах

Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…

30.10.2025

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025