Авто

Розсекречено новий Honda Accord e:HEV

У мережі розсекретили новий Honda Accord e:HEV. Відео (нижче) із докладним описом седана 2024 модельного року з’явилося на YouTube-каналі Carcollery. Його автори вважають, що новий Accord e:HEV покликаний встановити нові стандарти стилю, комфорту й безпеки та подарувати нові відчуття від водіння. Для цього він має все необхідне. Зокрема розкішний зовнішній вигляд.

У передній частині кузова привертають увагу широка шестикутна решітка радіатора, до якої впритул підходять нові світлодіодні фари. На кормі – спортивні світлодіодні ліхтарі та третій стоп-сигнал.

Просторий салон оснащений новою передньою панеллю з 10,2-дюймовою цифровою панеллю приладів та 12,3-дюймовим екраном мультимедійної системи з голосовим керуванням. Також заявлено підтримку Apple Carplay та Android Auto. Наявність Google Assistant допоможе здійснювати дзвінки, прослуховувати музику та навіть вимірювати температуру в салоні автомобіля. Accord e:HEV також оснащений багатофункціональним кермом, автоматичною системою кондиціювання зонного типу, бездротовою зарядкою та аудіосистемою BOSE преміум-класу.

За доплату седан укомплектують багатофункціональним TFT-дисплеєм діагоналлю 10,2 дюйми, 11,5-дюймовим проєкційним екраном та USB-C. До того ж новим Accord e:HEV можна керувати зі смартфона, використовуючи з’єднання Honda з цифровим ключем.

«Під капотом» у седана 2024 року 2,0-літровий бензиновий i-VTEC та два електродвигуни. Сукупна потужність гібридної системи – 215 к.с. Максимальний крутний момент – 315 Нм. Час прискорення від 0 до 100 км/год – 7,7 секунди. Максимальна швидкість – 180 км/год. Система повного приводу працює у трьох режимах: чисто електричному, гібридному та лише на ДВЗ. Акумуляторний блок – літій-іонний на 1,6 кВт.год. Запас ходу на електротязі – 30-40 км залежно від швидкості та дорожніх умов.

Honda Accord e:HEV стандартно укомплектований системою безпеки Honda Sensing. До неї входять адаптивний круїз-контроль, автоматичне перемикання дальнього світла на ближнє, системи автоматичного гальмування, утримання у смузі руху та попередження про вихід зі смуги. За доплату седан оснастять багаторакурсною камерою, датчиками паркування, системою керування рухом, активним шумозаглушенням та іншими сучасними системами безпеки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Honda

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025