Авто

Xiaomi офіційно представила електромобіль SU7 із розгоном до сотні за 2,78 секунди

Компанія Xiaomi провела у Китаї великий захід, основним елементом програми якого стала офіційна демонстрація електроседану SU7.. Однак паралельно було показано низку супутніх розробок, реалізація яких має забезпечити Xiaomi входження до списку лідерів світового автопрому.

Габарити седана – 4997х1963х1440 мм при триметровій колісній базі. Таким чином, він більший за Tesla Model 3.

Для SU7 Xiaomi розробила ціле сімейство електродвигунів, які відрізняються ККД понад 98%. Анонсовано кілька варіантів віддачі – від 299 к.с. та 400 Нм до 673 л.с. та 838 Нм. Менш потужний варіант прискориться до сотні за 5,28 секунди, найпотужніша його версія набере 100 км/год лише за 2,78 секунди.

Завдяки 101-кіловат-годинній батареї та коефіцієнту аеродинамічного опору лише 0,195 (у варіанті без лідара на даху) новинка проїде без підзарядки до 800 кілометрів (цикл CLTC). Для базової версії заявлено 668 кілометрів (73,6 кВт*год). 15 хвилин вистачить, щоб підзарядити АКБ на 510 кілометрів, запевняє виробник.

У салоні автомобіля встановлено 7,1-дюймова панель приладів і центральний дисплей на 16,1 дюйма, а також проєкція на лобове скло видимою діагоналлю 56 дюймів. Керують медіаможливостями процесор Qualcomm 8295 і новітня операційна система Xiaomi, яка стала однією з представлених разом з електрокаром технологій.

Компанія заявляє, що нова операційна система перетвориться на повноцінну екосистему для всіх пристроїв Xiaomi. Наприклад, вона забезпечить безшовну інтеграцію гаджетів в медіапростір електромобіля, що дозволить використовувати планшети, що носяться, як екрани для задніх пасажирів. Незважаючи на розвинені медіаможливості, в інтер’єрі електрокара збережені фізичні кнопки та перемикачі.

Компанія обіцяє застосовувати у виробництві електромобілів технологію лиття великих деталей під тиском, для чого розробила 9100-тонний прес – цей показник претендує на рекордний. Такий підхід спростить виробництво, зменшить його вартість та підвищить швидкість. Нарешті, анонсована фірмова система автономного управління — її апаратний комплекс складатиметься з лідара, 11 камер високої чіткості та півтора десятка радарів. Інформацію з них оброблятимуть одразу два чіпи Nvidia Drive продуктивністю до 508 ТОПС.

Демонстраційні екземпляри Xiaomi SU7 з’являться в офіційних шоурумах бренду у першому кварталі наступного року. Ціни поки що не названі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Xiaomi

Останні записи

Топ-5 ознак того, що в машині потрібно терміново міняти ремінь ГРМ

Стан ременя газорозподільного механізму (ГРМ) є одним із ключових факторів довговічності двигуна, тож будь-які порушення…

28.11.2025

Що буде з митом і акцизом після скасування ПДВ-пільг для електромобілів

У 2026 році в Україні припинять дію податкові пільги на імпорт електромобілів, тож покупці знову…

28.11.2025

Tesla вчиться у китайських виробників: уніфікація деталей прискорює виробництво

У світовому автопромі все більше уваги приділяють досвіду китайських виробників, і навіть Tesla вчиться у…

28.11.2025

Renault готує оновлення класичного Megane: перші рендери

Незважаючи на появу електричного хетчбека Renault Megane E-Tech Electric, французький виробник, схоже, не планує відмовлятися…

28.11.2025

Топ-3 найменш надійних автомобілів бізнес-класу

Експерти страхової компанії MotorEasy разом із порталом WhatCar проаналізували надійність автомобілів бізнес-класу і визначили моделі,…

28.11.2025

Mercedes поділився новими деталями про свій компактний кросовер

Mercedes-Benz продовжує підготовку до дебюту нового покоління компактного кросовера GLA. Нещодавно прототип моделі помітили на…

28.11.2025