Незважаючи на думку багатьох про те, що автомобілі Fiat жахливі з погляду надійності, у лінійці цього італійського автовиробника є моделі, які здатні продемонструвати, що це не зовсім так.
Німецька організація « DEKRA » провела власне дослідження, в ході якого визначила п’ять «Фіатів», що виділяються на тлі решти безпроблемної експлуатації протягом перших ста тисяч кілометрів пробігу.
Fiat Bravo
Компактний автомобіль з диференціальною конструкцією, який незважаючи на свою непогану надійність, не досяг видатних комерційних результатів.
Незважаючи на те, що ця машина нічим не краща за конкурентів у своєму сегменті, вона є найміцнішою в лінійці Fiat, оскільки має всього 17,5% шансів постраждати від серйозної поломки в перші 100 тисяч км.
Експерти радять власникам «Браво» стежити за станом їхніх підвісок, гальмівних дисків та витоками олій.
Fiat 500
Хетчбек, який завоював серця своїх нечисленних покупців здебільшого не характеристиками чи зручністю, а привабливим ретро-дизайном.
Імовірність того, що «п’ятисотий» серйозно вийде з ладу в перші 100 тисяч км, дорівнює 17,8%, що на 0,4% краще, ніж справи в середньому по сегменту. Головне остерігатися несправностей із підвіскою, системою освітлення, а також появи іржі в найнесподіваніших місцях.
Fiat Сroma
Один із тих універсальних седанів, яких зараз на ринку майже не залишилося (їх поглинули кросовери). А ті небагато, що все ще продаються, належать преміальним брендам, таким як Mercedes, Audi та BMW.
Гібрид між мінівеном і седаном Fiat мав місткий, просторий і, головним чином, зручний салон.
Крім того, він був більш-менш нормальний з точки зору надійності (принаймні, порівняно з іншими «Фіатами»).
Шанс на те, що машині знадобиться капітальний ремонт у перші 100 тисяч кілометрів на одометрі становив 18,4%. Показник непоганий, але й не ідеальний, що відстає від середнього за сегментом на 7,1%.
Fiat Grande Punto
Також відомий як Punto EVO хоч і був нерідким гостем автосервісів, але для серйозного ремонту в перші 100 000 км заїжджав туди лише у 19,5% випадків. Цей показник розташував його на четвертому місці за надійністю серед моделей Fiat у цьому рейтингу.
Fiat Panda
Замкнув п’ятірку найміцніших Фіатів за версією німецької DEKRA автомобіль, здатний здивувати своїми позашляховими можливостями, реалізованими за рахунок низької ваги і системи повного приводу.
Більше того, він був не такий поганий, як більшість Fiat, маючи можливість потрапити на серйозний ремонт в перші 100 тисяч км всього в 22,9% випадків.
Найчастіші проблеми з «Пандами», за словами німецьких експертів, пов’язані з появою іржі на вихлопних трубах, а також поломками підвіски та витоком олій.