Відбулася довгоочікувана для багатьох прем’єра нового, дев’ятого покоління седана Toyota Camry (XV80). З переходом у нову генерацію машина придбала трохи модернізований дизайн, а також значно змінила своє технічне оснащення. Відтепер «Камрі» не має турбомоторів і V6, а вся лінійка двигунів складається з гібридних силових агрегатів.
4-двері побудували на тій же платформі, що й раніше – TNGA. Силова структура кузова не змінилася.
Зовнішньо відрізнити новинку від її попередниці по передній та задній частинах кузова, які зазнали хоч і невеликої, але модернізації. Машині дісталися інші фари, інші решітки радіатора, а також переглянуті бампери і перелицьовані ліхтарі.
Усередині змін також виявилося небагато. Серед них нова архітектура передньої панелі, трохи інше кермо, а також екрани мультимедійної системи і комбінації приладів, що збільшилися в розмірах.
Але найголовнішою зміною у новій «Камрі» виявилося навіть не все це, а її агрегатна лінійка. Японський седан остаточно позбавився турбомоторів і двигунів V6 і відтепер буде виключно гібридним.
Поки що анонсовано лише дві версії – на базі 2,5-літрового атмосферника, агрегатованого двома додатковими електромоторами (228 кінських сил). Крутний момент передається через варіатор на передні колеса.
Альтернативний варіант – з трьома електромоторами, що забезпечують машині повний привід і потужність 235 “сил”.
У продаж дев’яте покоління Toyota Camry надійде на початку наступного року.