Авто

Nio показала конкурента Mercedes-Maybach: 707-сильний електроседан ET9 за 113 тисяч доларів

Китайський виробник електромобілів Nio представив свій новий флагман – великий седан з індексом ET9. За рівнем розкоші новинка має скласти конкуренцію Mercedes-Benz S-Class, водночас в ній також вперше застосовано низку інноваційних технологій, в розроблення яких компанія активно інвестувала останні кілька років. Модель вже доступна для замовлення за ціною 800 тисяч юанів (112,8 тисяч доларів США), початок поставок заплановано на перший квартал 2025 року.

Габарити Nio ET9 – 5324x2016x1620 мм, відстань між осями – 3250 мм. За останнім параметром електромобіль перевершує стандартний довгобазний S-Class, але поступається версії Maybach. Салон – чотиримісний, з роздільними задніми кріслами з низкою регулювань, підігрівом, вентиляцією та функцією масажу. Для пасажирів другого ряду передбачені індивідуальні мультимедійні екрани та розкладні столики, бездротові зарядки для гаджетів, міні-бар з кондиціонером.


Силова установка новинки включає два електромотори – 180-кіловатний передній і 340-кіловатний задній. Сумарно вони видають 520 кіловат або 707 к.с. 925-вольтова батарея ємністю 120 кіловат-годин складена з циліндричних елементів типорозміру 46105 власного розроблення Nio. Вона підтримує 640-кіловатну зарядку, на якій за 5 хвилин можна відновити енергозапас на 255 км шляху: встановленням відповідних терміналів виробник займеться найближчими місяцями.

Водночас Nio також має фірмову послугу швидкої заміни блоку акумуляторів: у випадку з ET9 операція займе 3 хвилини.

Флагманський седан першим серед моделей Nio отримав систему кермування «з проводів» і автопілот на основі чіпу власного розроблення, здатного, як запевняють у компанії, конкурувати з Nvidia Drive Orin, який використовується зараз на інших електромобілях. Серед інших особливостей ET9 – активна електрогідравлічна підвіска, яка може за 1 секунду змінити висоту кузова в межах 50 мм, а також повнокероване шасі з задніми колесами, що повертаються на 8,3 градуси. Діаметр розвороту китайського електромобіля становить 10,9 метра — як, наприклад, 5,2-метровий ліфтбек Mercedes-Benz EQS.

Для оформлення замовлення на Nio ET9 потрібно внести депозит у 5000 юанів. Водночас китайські покупці отримають знижку на аналогічну суму, а також бонус – послуги особистого водія на 100 годин.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: MercedesNio

Останні записи

Сучасні електрокари не загрожують пішоходам більше, ніж ДВЗ

Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…

12.12.2025

Два китайські електромобілі отримали 5 зірок Euro NCAP

Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…

12.12.2025

Гетманцев пояснив зміни щодо оподаткування електромобілів у 2026 році

З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…

12.12.2025

Toyota повернула лідерство в рейтингу прогнозованої надійності, Subaru на другому місці

Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…

12.12.2025

Peugeot відроджує лінійку GTi у повністю електричному форматі

Peugeot повертає легендарну спортивну лінійку GTi - тепер уже у повністю електричному форматі. Першою моделлю…

12.12.2025

Як захистити кузов авто взимку: поради для безпечного сезону

Зима шкодить не лише двигуну та ходовій частині, а й кузову авто. Мороз, волога, сіль…

12.12.2025