Після кількох позашляховиків і химерного мінівена, наступним Volvo, який отримає електричну обробку, стане седан. Шведському виданню Teknikens Värld, яке перевернуло Mercedes A-Class під час сумнозвісного тесту з лосем у 1997 році, вдалося отримати зображення, опубліковане в інтранеті автовиробника. Знімок з автомобілем, що ховається під кришкою (з написами “КОНФІДЕНЦІЙНО” і “Цілком таємно”), був зроблений всередині заводу, розташованого в Сісі, місті, розташованому в провінції Чжецзян на сході Китаю.
Електромобіль має внутрішнє кодове ім’я “V551” і, як вважають, офіційно називається “ES90”. Він був розроблений на тій же платформі SPA2, що і EX90. Внутрішня записка також містила деякі попередні технічні характеристики. Volvo ES90 нібито матиме довжину 196,4 дюйма (4990 міліметрів) з масивною колісною базою довжиною 122,1 дюйма (3102 мм). Кажуть, що він буде 60,9 дюймів (1547 мм) заввишки і 76,5 дюймів (1945 мм) завширшки. Заявлена площа робить його прямим конкурентом для BMW i5, Mercedes EQE та майбутнього Audi A6 E-Tron.
Перший електричний седан марки, очевидно, важить десь в районі 2 600 кг у двомоторному варіанті AWD і 2 500 кг для одномоторної моделі RWD. Він має велику батарею ємністю 111 кВт-год, що не дивно, оскільки батарея EX90 має таку ж ємність. Запас ходу, за чутками, досягає 373 миль (600 км) для одномоторної моделі, але це, ймовірно, в рамках Китайського циклу випробувань малотоннажних транспортних засобів (CLTC).
Серійне виробництво нібито розпочнеться у травні 2024 року.