Volkswagen представить електричний GTI у 2026 році

0
90

Поки ми терпляче чекаємо на оновлення GTI в середині циклу в 2024 році, Volkswagen вже думає про майбутнє. Шеф-дизайнер компанії вийшов в Instagram, щоб оголосити, що повністю електрична версія з’явиться у 2026 році. Андреас Міндт поділився ескізом оригінального Golf GTI разом з нещодавно представленим ID. GTI.

З моменту виходу Mk1 у 1975 році VW вдалося продати понад 2,8 мільйона одиниць Grand Tourer Injection із загальної кількості понад 35 мільйонів Golf, проданих протягом восьми поколінь. Перший автомобіль без двигуна внутрішнього згоряння з’явиться приблизно через два роки. Він повинен мирно співіснувати з бензиновим хот-хетчем протягом декількох років.

Ескіз, схоже, свідчить про те, що VW буде використовувати прізвисько “Golf” для серійної версії ID. GTI. Однак, щоб ми не забували, концепт був заснований на іншому шоу-карі, ID. 2all. Це був менший автомобіль, який розглядався як майбутня електрична заміна суперміні Polo. У Вольфсбурзі говорили, що він буде “таким же просторим, як Golf, і таким же доступним, як Polo”. Обидві концепції базуються на майбутній платформі MEB Entry для передньопривідних автомобілів. Дев’яте покоління електричного Golf, яке має з’явитися у 2028 році, буде побудовано на майбутній платформі SSP.

https://www.instagram.com/p/C0_-2w3I3vE/?utm_source=ig_web_copy_link

Час покаже, чи буде електричний GTI, який має з’явитися у 2026 році, Golf GTI або ID.2 GTI, оскільки зараз все трохи заплутано. Ми б’ємося об заклад, що це буде останній. Тим часом, VW зареєстрував новий логотип “GTI”, де “I” замінено на блискавку.

Abarth представив електричний хот-хетч 500e близько року тому, але в деяких частинах світу все ще продає бензинові версії. Японія є одним з ринків, де підрозділ Fiat, що спеціалізується на спортивних автомобілях, підтримує життя ДВЗ. Мало того, зухвалий міський автомобіль отримав спеціальну версію, засновану на кабріолеті з електрично складаним тканинним дахом.

Abarth F595C доступний як з лівим, так і з правим кермом, і його випуск обмежений 160 одиницями. Виробництво рівномірно розподілено між лівостороннім та правостороннім рулем, обидва варіанти оснащуються п’ятиступінчастою механічною коробкою передач. Спеціальна версія також отримала аудіосистему Beats, успадковану від більш потужної 695-ї серії. Клієнти можуть обрати один з кольорів Grigio Record (сірий) та Rosso Passione (червоний), кожен з яких обмежено до 80 одиниць.

Потужність забезпечує 1,4-літровий бензиновий двигун з турбонаддувом, що розвиває 162 к.с. і 154 фунт-фут (210 Нм) крутного моменту. Це може здатися небагато, але автомобіль важить лише 2 557 фунтів (1 160 кілограмів). Це приблизно стільки ж, скільки важить Mazda MX-5 Miata RF. Він має вертикально розташовані вихлопні труби, які можуть змусити вас подумати про модель Lexus F. У BMW є опціональна вихлопна система M Performance зі складеними наконечниками вихлопних газів, але вони встановлені ближче до центру. Зауважте, що це не перший Abarth, який застосував таку конструкцію, оскільки F595 вперше отримав її ще у 2021 році.

Abarth F595C надійшов у продаж сьогодні в Японії і коштує 4 750 000 ієн, що за поточним курсом становить близько $33 200.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!