Додаткова потужність електродвигунів та їх миттєвий крутний момент при нульових обертах дозволили швидко впровадити гібридні системи та високопродуктивні автомобілі. Звичайні суперкари нинішнього століття вже демонструють кращі характеристики, ніж 10 років тому гіперкари. Щоб підрахувати величезний стрибок продуктивності сучасних гібридів, достатньо поглянути на представлені п’ять найпотужніших із них.
Найменш потужний суперкар зі списку,Lamborghini Revuelto, буде представлений як флагманська серійна модель бренду на найближчі роки. Це перша модель Lamborghini, оснащена гібридною установкою, що підключається. Revuelto оснащений 6,5-літровим двигуном V12 і трьома електромоторами, кожен потужністю 150 к.с., а також літій-іонним акумулятором ємністю 3,8 кВт-год. Сумарна потужність складає 1001 к.с., а це означає, що на кожну метричну кінську силу припадає всього 1,75 кг ваги, незважаючи на додаткову вагу, що створюється гібридною системою і 8-ступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням. Модель може розігнатися до 100 км/год всього за 2,5 секунди завдяки відмінним характеристикам та повному приводу, а поліпшена аеродинаміка дозволяє їй розігнатися до 350 км/год.
Нещодавно Ferrari випустила обмежену серію суперкарів під назвою Ferrari SF90 XX Stradale. Це один із найаеродинамічніших дорожніх автомобілів Ferrari в історії: крило моделі забезпечує притискну силу до 530 кг. Крім високотехнологічного аеродинамічного пакета, більшу частину характеристик моделі забезпечує силова установка, яка складається з 4,0-літрового V8 з подвійним турбонаддувом і трьох електродвигунів, два з яких роблять автомобіль повнопривідним. Завдяки більшій батареї ємністю 7,9 кВт-год модуль Ferrari, що підключається, має запас ходу на електротязі 24 км. Вражаюча аеродинаміка моделі, повний привід і сумарна потужність 1030 к.с. дозволяють їй розганятися від 0 до 100 км/год всього за 2,3 секунди. Максимальна швидкість автомобіля становить «лише» 320 км/год.
Mercedes-AMG One — перший у світі дорожній автомобіль, оснащений трансмісією, запозиченою з Формули-1, ймовірно, залишиться єдиним гіперкаром у своєму роді. Поточний рекордсмен кола Нюрбургрінг-Нордшляйфе є плагін-гібрид. Його 1,6-літровий V6 з турбонаддувом використовує чотири електродвигуни, два з яких забезпечують привід передніх коліс. Час розгону від 0 до 100 км/год за 2,9 секунди, можливо, не настільки вражаюча, але обмежена електронікою максимальна швидкість у 352 км/год — відмінний показник, особливо в автомобілі, який може запропонувати майже 70.
2024 року, в основі якого лежить розроблений Cosworth 6,5-літровий безнаддувний двигун V12 з обмежувачем у позначці 11 100 об/хв, являє собою звичайний гібрид, а V12 отримує додаткові 160 к.с. від одного електромотора. Загальна потужність становить 1172 к.с., що передаються на задні колеса через автоматизовану механічну коробку передач з одним зчепленням. Незважаючи на те, що Valkyrie має задній привід, мала вага і виключна притискна сила допомагають їй розганятися від 0 до 100 км/год всього за 2,6 секунди. При загальній вазі 1030 кг він перевершує співвідношення потужності до ваги 1:1 і видає 1126 к.с. на тонну. Особлива підлога допомагає Valkyrie досягти колосальної притискної сили в 1800 кг на високій швидкості.
Koenigsegg Gemera 2024 року – це не тільки найпотужніший гібридний суперкар (або мегакар, як його називає Koenigsegg) на планеті, але і один з найінноваційних. Koenigsegg являє собою гібрид, що підключається з великою потужністю. Gemera є абсолютно новим поколінням автомобілів – перший в світі гіперкар GT. Базова модель використовує перший у світі 2,0-літровий безкулачковий трициліндровий двигун з подвійним турбонаддувом, що розвиває 590 к.с. і 600 Нм, який призводить в рух передні колеса. Модель використовує найпотужніший у світі електромотор автомобільного класу з 6-фазною технологією, який розвиває 800 к.с. і 1250 Нм. У сукупності ці два агрегати забезпечують потужність у 1400 к.с. і крутний момент у 1850 Нм, що передається на всі чотири колеса.
Koenigsegg також дає можливість замінити двигун TSG на 5,1-літровий V8 з подвійним турбонаддувом, встановлений в Jesko. Gemera з двигуном V8 має приголомшливу сумарну потужність в 2300 к.с. і неймовірний крутний момент у 2750 Нм. Обидва двигуни працюють у парі з 9-ступінчастою коробкою передач Light Speed, що допомагає автомобілю розвивати максимальну швидкість не менше 400 км/год. Електромотор з радіальним магнітним потоком отримує електрони від акумуляторної батареї напругою 850В і потужністю 14 кВт-год, яка також забезпечує запас ходу на повністю електричної енергії в 50 км.
Деякі автовласники вважають, що міняти рідину охолодження не потрібно. Вона використовується для запобігання перегріву системи,…
Ford Puma Gen-E можна дізнатися по заглушці спереду і скромнішим повітрозабірникам, а також злегка зміненому…
У сучасних реаліях новий автомобіль не вийде купити, навіть маючи на руках мільйон рублів. В…
Фотографіями прототипу Citroen C5 Aircross, поміченого під час дорожніх випробувань, поділилося видання carscoops, яке заявило,…
Автомобіль для мене — це не просто спосіб дістатися з пункту А в пункт Б,…
Volvo XC60 Winter Edition встановив рекорд швидкості продажів, зникнувши з наявності за 2 хвилини після…
Leave a Comment