Динаміка електромобілів Porsche Taycan у версії Turbo S на високих швидкостях була покращена за роки існування моделі на ринку, хоча Porsche про це офіційно не повідомляла. Такого висновку дійшли випробувачі видання Car&Driver після тестів електромобіля 2023 модельного року. З’ясувалося, що до швидкості 150 миль на годину (241 км/год) електромобіль почав розганятись на цілу секунду швидше.
150 миль на годину новий Porsche Taycan Turbo S набере за 14,2 секунд замість колишніх 15,2 секунд. Серед інших зафіксованих змін у динаміці — покращений час проходження чверті милі (10,3 секунди проти 10,5), на 0,2 секунди швидший розгін до 90 миль на годину (145 км/год) і час зменшення на пів секунди часу набору швидкості 120 миль на годину (193 км/год) – до 8,3 секунди.
Видання пов’язує ці зміни з оптимізацією функції overboost. На ранніх Taycan Turbo S пікова потужність двигунів 761 к.с. була доступна лише за певних умов і лише на три секунди – так Porsche підстрахувалася від перегріву силової електроніки. Проте, вивчивши досвід експлуатації електромобілів у реальних умовах, інженери Porsche знайшли можливим збільшити час овербусту до 10 секунд. Водночас офіційно компанія про підвищення динамічності Taycan не повідомляла.
Апгрейд програмного забезпечення, за даними видання, був випущений Porsche під час одного з планових оновлень Taycan. Востаннє сімейство електромобілів модернізували влітку минулого року, за допомогою оновлення софту розширивши можливості медіасистеми та збільшивши запас ходу. Також Porsche, за попередніми даними, готує до виходу найпотужнішу модифікацію Тайкана, яка може отримати двигуни з віддачею приблизно 1000 сил для конкуренції з топовими комплектаціями Tesla Model S та Lucid Air.