Чемпіон Ле-Мана Ромен Дюма піднявся на модифікованому Porsche 911 Carrera 4S на висоту близько 6734 метрів над рівнем моря. Складність запису полягає в тому, що їзда на великій висоті може негативно позначитися на будь-якому автомобілі, не кажучи вже про низькі температури, оскільки розріджене повітря містить менше кисню, необхідного для ефективного Gorenje.
Модифікований Porsche 911 отримав новий портальний міст, який збільшив мінімальний дорожній просвіт до 350 мм, щоб автомобіль не постраждав при підйомі зі скелі. Днище також було посилено арамідним волокном. У процесі інженери зменшили передавальне число, щоб змінити коробку передач, щоб можна було легко контролювати прискорення на низьких швидкостях. Ще однією важливою зміною стало регулювання рульового управління, щоб зробити його більш точним на пересіченій місцевості. Сам двигун практично не постраждав від змін, за винятком того, що в ньому використовувалося паливо, синтезоване з води і вуглекислого газу.
Щоб досягти вершини західного хребта Охос-дель-Саладо в Чилі, потрібна була супровідна машина з двома лікарями. На висоті 6734 метри щільність повітря була приблизно вдвічі меншою, ніж на рівні моря. Після 2 тижнів акліматизації на великій висоті рекорд був встановлений 12/2. 2 машини вирушили в дорогу о 03:30 і піднялися на вершину о 15: 58.
Патрульна поліція Києва звернула увагу водіїв на часту помилку, яка може призвести до штрафу в…
Знайти надійний і водночас доступний автомобіль – непросте завдання. Ринок пропонує безліч моделей, кожна з…
Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Leave a Comment