Чемпіон Ле-Мана Ромен Дюма піднявся на модифікованому Porsche 911 Carrera 4S на висоту близько 6734 метрів над рівнем моря. Складність запису полягає в тому, що їзда на великій висоті може негативно позначитися на будь-якому автомобілі, не кажучи вже про низькі температури, оскільки розріджене повітря містить менше кисню, необхідного для ефективного Gorenje.
Модифікований Porsche 911 отримав новий портальний міст, який збільшив мінімальний дорожній просвіт до 350 мм, щоб автомобіль не постраждав при підйомі зі скелі. Днище також було посилено арамідним волокном. У процесі інженери зменшили передавальне число, щоб змінити коробку передач, щоб можна було легко контролювати прискорення на низьких швидкостях. Ще однією важливою зміною стало регулювання рульового управління, щоб зробити його більш точним на пересіченій місцевості. Сам двигун практично не постраждав від змін, за винятком того, що в ньому використовувалося паливо, синтезоване з води і вуглекислого газу.
Щоб досягти вершини західного хребта Охос-дель-Саладо в Чилі, потрібна була супровідна машина з двома лікарями. На висоті 6734 метри щільність повітря була приблизно вдвічі меншою, ніж на рівні моря. Після 2 тижнів акліматизації на великій висоті рекорд був встановлений 12/2. 2 машини вирушили в дорогу о 03:30 і піднялися на вершину о 15: 58.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment