Чемпіон Ле-Мана Ромен Дюма піднявся на модифікованому Porsche 911 Carrera 4S на висоту близько 6734 метрів над рівнем моря. Складність запису полягає в тому, що їзда на великій висоті може негативно позначитися на будь-якому автомобілі, не кажучи вже про низькі температури, оскільки розріджене повітря містить менше кисню, необхідного для ефективного Gorenje.
Модифікований Porsche 911 отримав новий портальний міст, який збільшив мінімальний дорожній просвіт до 350 мм, щоб автомобіль не постраждав при підйомі зі скелі. Днище також було посилено арамідним волокном. У процесі інженери зменшили передавальне число, щоб змінити коробку передач, щоб можна було легко контролювати прискорення на низьких швидкостях. Ще однією важливою зміною стало регулювання рульового управління, щоб зробити його більш точним на пересіченій місцевості. Сам двигун практично не постраждав від змін, за винятком того, що в ньому використовувалося паливо, синтезоване з води і вуглекислого газу.
Щоб досягти вершини західного хребта Охос-дель-Саладо в Чилі, потрібна була супровідна машина з двома лікарями. На висоті 6734 метри щільність повітря була приблизно вдвічі меншою, ніж на рівні моря. Після 2 тижнів акліматизації на великій висоті рекорд був встановлений 12/2. 2 машини вирушили в дорогу о 03:30 і піднялися на вершину о 15: 58.
Мотор — одне з перших, на що звертають увагу покупці при виборі автомобіля, особливо на…
У 2025 році в Україні запроваджено нові розміри максимального страхового відшкодування за полісом обов'язкового страхування…
Купівля автомобіля з пробігом може обернутися серйозними фінансовими втратами, якщо проігнорувати базові правила перевірки. Автоексперт…
Останніми роками автовиробники активно експериментують із гібридними технологіями, і концерн Stellantis не став винятком -…
Нещодавно найпопулярніший кросовер Mazda CX-5 перейшов у нове покоління, отримавши точкові зміни у зовнішності. Тепер…
Новинка буде доступна лише в одній комплектації - S 450 e L, а офіційна ціна…
Leave a Comment