Чемпіон Ле-Мана Ромен Дюма піднявся на модифікованому Porsche 911 Carrera 4S на висоту близько 6734 метрів над рівнем моря. Складність запису полягає в тому, що їзда на великій висоті може негативно позначитися на будь-якому автомобілі, не кажучи вже про низькі температури, оскільки розріджене повітря містить менше кисню, необхідного для ефективного Gorenje.
Модифікований Porsche 911 отримав новий портальний міст, який збільшив мінімальний дорожній просвіт до 350 мм, щоб автомобіль не постраждав при підйомі зі скелі. Днище також було посилено арамідним волокном. У процесі інженери зменшили передавальне число, щоб змінити коробку передач, щоб можна було легко контролювати прискорення на низьких швидкостях. Ще однією важливою зміною стало регулювання рульового управління, щоб зробити його більш точним на пересіченій місцевості. Сам двигун практично не постраждав від змін, за винятком того, що в ньому використовувалося паливо, синтезоване з води і вуглекислого газу.
Щоб досягти вершини західного хребта Охос-дель-Саладо в Чилі, потрібна була супровідна машина з двома лікарями. На висоті 6734 метри щільність повітря була приблизно вдвічі меншою, ніж на рівні моря. Після 2 тижнів акліматизації на великій висоті рекорд був встановлений 12/2. 2 машини вирушили в дорогу о 03:30 і піднялися на вершину о 15: 58.
BMW готує масштабне оновлення для 3-ї серії: вже у 2026 році з'явиться повністю електрична версія…
Щоб літні поїздки не перетворилися на проблеми, важливо заздалегідь підготувати автомобіль. Особливо варто звернути увагу…
Mazda офіційно підтвердила розробку нового спортивного автомобіля з роторним двигуном, який буде представлений одночасно з…
Кросовери, особливо оснащені 4-циліндровим двигуном, не можуть їхати так само, як суперкари, а тим паче…
Tesla без зайвого шуму запустила тестування свого сервісу роботаксі в Остіні (Техас), проте поки що…
В Україні передбачена відповідальність за ігнорування вимоги поліцейського зупинити транспортний засіб. У 2025 році за…
Leave a Comment