Відомо, що за весь час виробництва було зібрано 500 одиниць моделі Ferrari La Ferrari . Супергібрид, оснащений 963-сильною гібридною силовою установкою, що складається з 6,3-літрового двигуна V12, електромотора, робота з двома зчепленнями та комплекту батарей, зазвичай знаходиться у закритих колекціях.
Однак якщо автомобіліст пересуватиметься на LaFerrari і потрапить у ДТП, гіперкар може розорити свого господаря. З’ясувалося, що у разі серйозного ДТП можна поміняти навіть сам монокок з вуглеволокна, який знаходиться в основі машини – даний елемент обійдеться в 1 млн. доларів, що за вартості самого гіперкара LaFerrari в 1,4 млн. доларів становить три чверті від ціни нової моделі.
Однак якщо власник завдав своєму LaFerrari стільки пошкоджень, що йому потрібен новий монокок, то, швидше за все, знайдуться й інші деталі, які теж доведеться замінити. Частина даху вийде у 140 тисяч доларів, а задня перебірка – у 28 тисяч доларів.
Цінник переднього підрамника в 12 000 доларів здається розумним, але для нього ще потрібні 14 титанових гвинтів, кожен з яких оцінюється в 71 долар. В результаті, якщо додати ще вартість робіт, відновлення LaFerrari після серйозного ДТП обійдеться в круглу суму.