Автомобілі Tesla не можна назвати супернадійними, але найчастіше всі несправності, що відбуваються з ними у гарантійний термін, усуваються за рахунок автовиробника. Однак коли це буває не так, багато власників таких машин приходять у ступор від вартості відновлення своїх машин. Одна з подібних історій нещодавно сталася в Шотландії.
Інформація про інцидент з’явилася в соцмережах, де автор повідомлення розповів про те, що за заміну батареї в його Tesla йому пропонують викласти близько 17 374 фунтів стерлінгів або більше 2 мільйонів рублів за поточним курсом. Причина, через яку блок живлення вийшов з ладу – їзда в погану погоду.
Власник Model Y заявив, що агент з обслуговування автомобілів “Тесла” відмовився включати в гарантію несправну деталь його електромобіля через дощову їзду.
Проблеми почалися після того, як чоловік разом із дружиною повертався з вечері в одному з ресторанів Единбурга. У цей момент була сильна злива і після того, як машина зупинилася, включити її було неможливо. Пара чекала на п’ять годин евакуатор служби підтримки Tesla, після чого машину доставили в офіційний дилерський центр компанії.
Після перевірки електромобіля власникам автомобіля зателефонували і повідомили, що батарею в їхній машині пошкоджено через попадання до неї води, а це означає, що 8-річна гарантія на акумулятор не поширюється і ремонт Model Y коштуватиме близько 17 тисяч 500 фунтів стерлінгів (трохи більше 800 тисяч гривень).
Зрозуміло, власник автомобіля був шокований такими новинами та зв’язався з менеджером Tesla з обслуговування клієнтів, який заявив наступне:
«Причина – у поганій погоді у Шотландії. Це не обов’язково вина власника, але й не вина Tesla, щоби ремонтувати машину за гарантією».
Яким буде наступний крок власника Model Y невідомо, але він збирається домогтися справедливості та повернути витрати на ремонт автомобіля, або довести, що автомобілі Tesla не підходять для того, щоб використовуватися в Шотландії.