Авто

Топ-3 уживані кросовери, які проїдуть без капремонту півмільйона кілометрів

Ціни на нові кросовери за останні кілька років зросли майже вдвічі, так що багато охочих придбати «нульовий» SUV перекинулися на «вторинку». Але покупка уживаної машини таїть у собі безліч загадок, у тому числі наскільки міцним виявиться такий автомобіль. Про те, які моделі можна дивитися і не боятися, що вони вимагатимуть капітального ремонту до 500 тисяч кілометрів.

Mazda CX-5

З появою у продажу цього кросовера всі почали активно критикувати «Мазду» за дивний вибір бензинових двигунів SkyActiv-G робочим об’ємом 2- та 2,5-літра, які через свою технологічність (на той час) здавалися дико ламучими.

Втім, як показало час, ці мотори стали перлиною в історії компанії, відзначившись чудовою надійністю. Приблизно так само були справи з «механікою» та автоматичною трансмісіями. При цьому з дизелем у CX-5 у Mazda трохи не вийшло, а отже, від таких машин варто триматися подалі.

Mitsubishi Outlander

Не підведе своїх власників і інший японський паркетник – Mitsubishi Outlander. Причому вибір варто робити на користь хоч і застарілого 2-літрового, але перевіреного і дуже міцного мотора 4B11. А ось з коробкою є один нюанс, який варто мати на увазі.

Спочатку «Аутлендери» продавалися з варіатором JF011E, у якого був відсутній додатковий радіатор охолодження, що призводило до перегріву трансмісії. Деякі власники встановлювали на нього охолодження самостійно, але згодом це почала робити сама Mitsubishi.

Toyota RAV4

Замикає трійку кросоверів, здатних проїхати до півмільйона кілометрів без капітального ремонту ще один улюбленець ураїнської публіки. RAV4 зарекомендував себе як дуже надійний кросовер, але тільки якщо йдеться про версії з бензиновими 2- та 2,5-літровими двигунами, тоді як дизель варто відмістити убік.

З трансмісіями все також виглядало дуже непогано, тому як механіка, так і автомат проблем своїм власникам не доставляють. Єдине, що варто пам’ятати, це регулярна заміна в них робочої рідини.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Сучасні електрокари не загрожують пішоходам більше, ніж ДВЗ

Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…

12.12.2025

Два китайські електромобілі отримали 5 зірок Euro NCAP

Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…

12.12.2025

Гетманцев пояснив зміни щодо оподаткування електромобілів у 2026 році

З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…

12.12.2025

Toyota повернула лідерство в рейтингу прогнозованої надійності, Subaru на другому місці

Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…

12.12.2025

Peugeot відроджує лінійку GTi у повністю електричному форматі

Peugeot повертає легендарну спортивну лінійку GTi - тепер уже у повністю електричному форматі. Першою моделлю…

12.12.2025

Як захистити кузов авто взимку: поради для безпечного сезону

Зима шкодить не лише двигуну та ходовій частині, а й кузову авто. Мороз, волога, сіль…

12.12.2025