Незважаючи на те, що у продажах Porsche домінують Macan і Cayenne , попит на Panamera, як і раніше, досить високий, щоб компанія займалася розробкою нової моделі. Третє покоління було предметом великої тизерної кампанії протягом кількох останніх місяців, але сьогодні відбулася світова прем’єра.
Дебют моделі проходив у Китаї. У рамках онлайн-презентації компанія заявила, що Panamera 2024 року більш електрифікована, ніж будь-коли – модель запропонує на вибір чотири гібридні силові агрегати, що підключаються. Варіанти E-Hybrid отримають більш ємну батарею на 25,9 кВт/год , яка збільшить запас ходу в повністю електричному режимі та потужніший електродвигун, інтегрований у восьмиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням. У найпотужнішій версії на момент запуску нове покоління розвиватиме близько 670 л. с. завдяки 4,0-літровому V8 з подвійним турбонаддувом, що працює в парі з електродвигуном. Весь момент, що крутить, буде передаватися на чотири колеса через восьмиступінчасту коробку передач PDK
Крім того, новий Panamera оснащуватиметься версіями V6, причому всі двигуни внутрішнього згоряння будуть відповідати майбутньому стандарту Євро-7. Деякі з них будуть електрифіковані, але не всі. Топовий, швидше за все, стане модифікація Turbo S E-Hybrid , яка може отримати віддачу до 729 к.с.
Моделі Turbo матимуть оновлений значок Porsche зі спеціальною сірою обробкою, що отримала назву Turbonite, яка відрізнятиме їх від дешевших версій. Ми також знаємо, що інженери працювали над покращеною пневматичною підвіскою з двоклапанними амортизаторами із системою Porsche Active Suspension Management . За додаткову плату клієнти зможуть обрати активне керування амортизаторами.
Нове третє покоління Panamera зовні дуже подібне до попередньої моделі, але є деякі зміни. Тепер автомобіль оснащений додатковим повітрозабірником над переднім номерним знаком, який потрібний для охолодження оновленої лінійки силових агрегатів. У нього нові лінії вікон, а світлодіодні фари Matrix Design тепер входять до стандартної комплектації.
Всередині Panamera має оновлену центральну консоль, яка переміщує селектор коробки передач праворуч від кермового колеса на панель приладів, як і повністю електричний Taycan . Також тепер доступний додатковий 10,9-дюймовий дисплей пасажирів, що дозволяє пасажиру переглядати дані про продуктивність автомобіля, змінювати налаштування інформаційно-розважальної системи або транслювати відео.
За оцінками Porsche , до 2030 року на електромобілі припадатиме понад 80% щорічних поставок, а це означає, що Panamera стане останнім автомобілем із двигуном внутрішнього згоряння. Це має сенс, якщо врахувати, що наступне покоління Macan , Cayenne та 718 Boxster/Cayman вже підтверджено, що вони будуть лише електричними. Великий трирядний позашляховик, який з’явиться у другій половині десятиліття, також не пропонуватиметься з двигунами внутрішнього згоряння.