Новий Renault Master проїжджає на одному заряді до 410 км

0
530

Компанія Renault представила нове сімейство комерційних автомобілів Master. Фургони отримали новий кузов, більш сучасний інтер’єр і платформу, яка може використовувати різні силові агрегати, а електрична версія дебютує з двома варіантами потужності і двома батареями. Загалом сімейство Venus матиме близько 40 варіантів. Продажі почнуться навесні 2024 року.

Фургони будуть доступні в трьох варіантах довжини, з різною висотою даху і з переднім або заднім приводом. Об’єм кузова – від 11 до 22 кубометрів, а вантажопідйомність – до 4 тонн.

Зовнішній дизайн кузова четвертого покоління Renault Master був розроблений з нуля з акцентом на аеродинаміку. Капот став коротшим, лінія лобового скла більш плоска, а дах злегка закруглений в задній частині автомобіля. Розробники стверджують, що тепер Master є найбільш аеродинамічно ефективною моделлю у своєму класі. Серед інших дизайнерських нововведень – характерні С-подібні ходові вогні та оновлені решітка радіатора і бампери.

В інтер’єрі з’явилася нова передня панель приладів, центральна частина якої звернена до водія, а також 10-дюймовий екран мультимедійної системи з інтегрованими сервісами Google. Цей дисплей буде стандартним, але прилади будуть аналоговими, а цифрові версії будуть доступні за окрему плату.

За оцінками Renault, кількість ніш і контейнерів для дрібних речей збільшилася на 25%, в результаті чого загальний об’єм багажника склав 135 літрів. На додаток до цифрових пристроїв, автомобіль також буде оснащений USB-портами, бездротовою зарядкою і відкидним центральним сидінням.

Два електродвигуни, що пропонуються на вибір покупця, мають однаковий крутний момент 300 Нм, але з різницею в потужності 130 або 143 к.с. У першому випадку це 130 кВт, а в другому – 143 к.с. У першому випадку батарея ємністю 40 кВт-год забезпечує запас ходу 180 км, тоді як друга модифікація використовує батарею ємністю 87 кВт-год для пробігу 410 км.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!