Авто

Кросовер Skoda Kodiaq оновився: що у ньому нового

Share

Після довгої тизерної кампанії Skoda показала довгоочікуваний кросовер Kodiaq нового покоління. Автомобіль відзначився від попередника еволюційним дизайном, а також переробленим інтер’єром і гібридною трансмісією, що підключається.

Зовні машина майже не змінилася. Винятком стала лише версія Sportline, у якій запропонували спеціальний декор. А ось розміри виявилися трохи іншими. Довжина кросовера збільшилася на 61 мм – до 4758 мм, але колісна база залишилася колишньою – 2971 мм. Ширина скоротилася на 18 мм – до 1864 мм, а висота – на 17 мм – до 1659 мм.


У салоні нового Kodiaq відбулися значні зміни. Селектор трансмісії тепер розташовується не на центральному тунелі, а на кермовому стовпчику. По центру торпедо встановлений планшетний дисплей діагоналлю 13-дюймів, а також три шайби управління кліматичною системою.


Комбінація приладів – повністю цифрова та розміром 10 дюймів. До списку оснащення кросовера також увійшли: чотири порти USB-C потужністю 45 Вт та роз’єм на 15 Вт, вбудований у дзеркало заднього виду, 9 динаміків акустичної системи, індукційна зарядка з функцією охолодження для двох гаджетів та передні крісла з функцією масажу.

У 5-місній версії об’єм багажника нового Kodiaq складає 910 літрів, що на 75 літрів більше, ніж раніше. За бажання цієї цифри можна збільшити до 2105 літрів, але тільки якщо скласти спинки задніх сидінь.

У 7-місному варіанті ємність багажного відсіку дорівнює 340 літрам, що також на 70 літрів більше, ніж раніше.

Продаватиме реформований «Кодіак» із кількома типами двигунів внутрішнього згоряння, включаючи бензиновий агрегат TSI об’ємом 1,5-літра з м’яко-гібридною технологією. Його потужність дорівнює 148 кінським силам, а циліндри мають можливість деактивації, тим самим заощаджуючи паливо.

Як альтернативний варіант для нового «Кодіаку» запропонують потужний 2-літровий двигун TSI на 201 кінську силу, а також 2-літровий дизель на 148 «сил» у версії з переднім і 190 к.с. з повним. Зв’язку їм складуть 7-швидкісна роботизована трансмісія.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Skoda

Останні записи

Названо ключовий спосіб захисту автомобіля від іржі взимку

Узимку автомобілі зазнають серйозного впливу дорожніх реагентів, які використовують для боротьби з льодом і снігом.…

15.12.2024

Автоінструктор розповів про важливі нюанси зимового водіння

Водіння в зимовий період має свої особливості та водії повинні бути готові до них, щоб…

15.12.2024

Експерт пояснив, як захистити двигун автомобіля в умовах зимового холоду

Захист двигуна взимку - важливе завдання, оскільки холодні температури можуть негативно позначитися на роботі автомобіля.…

14.12.2024

Volkswagen розкрив базовий Teramont нового покоління

Volkswagen розкрив базовий Teramont нового покоління. У відкритій базі Мінпромторгу Китаю з'явилися фотографії та характеристики…

14.12.2024

Як у 2 рази швидше прогрівати двигун за допомогою простих порад

Зима в Україні вже повноцінно набирає обертів, і водії стикаються з новими викликами. Перш ніж…

14.12.2024

Чому не варто паркувати з повністю вивернутими колесами

Багато водіїв чули, що при паркуванні автомобіля кермо треба залишати в прямому положенні. Давайте розберемося,…

14.12.2024