Авто

Кросовер Skoda Kodiaq оновився: що у ньому нового

Після довгої тизерної кампанії Skoda показала довгоочікуваний кросовер Kodiaq нового покоління. Автомобіль відзначився від попередника еволюційним дизайном, а також переробленим інтер’єром і гібридною трансмісією, що підключається.

Зовні машина майже не змінилася. Винятком стала лише версія Sportline, у якій запропонували спеціальний декор. А ось розміри виявилися трохи іншими. Довжина кросовера збільшилася на 61 мм – до 4758 мм, але колісна база залишилася колишньою – 2971 мм. Ширина скоротилася на 18 мм – до 1864 мм, а висота – на 17 мм – до 1659 мм.


У салоні нового Kodiaq відбулися значні зміни. Селектор трансмісії тепер розташовується не на центральному тунелі, а на кермовому стовпчику. По центру торпедо встановлений планшетний дисплей діагоналлю 13-дюймів, а також три шайби управління кліматичною системою.


Комбінація приладів – повністю цифрова та розміром 10 дюймів. До списку оснащення кросовера також увійшли: чотири порти USB-C потужністю 45 Вт та роз’єм на 15 Вт, вбудований у дзеркало заднього виду, 9 динаміків акустичної системи, індукційна зарядка з функцією охолодження для двох гаджетів та передні крісла з функцією масажу.

У 5-місній версії об’єм багажника нового Kodiaq складає 910 літрів, що на 75 літрів більше, ніж раніше. За бажання цієї цифри можна збільшити до 2105 літрів, але тільки якщо скласти спинки задніх сидінь.

У 7-місному варіанті ємність багажного відсіку дорівнює 340 літрам, що також на 70 літрів більше, ніж раніше.

Продаватиме реформований «Кодіак» із кількома типами двигунів внутрішнього згоряння, включаючи бензиновий агрегат TSI об’ємом 1,5-літра з м’яко-гібридною технологією. Його потужність дорівнює 148 кінським силам, а циліндри мають можливість деактивації, тим самим заощаджуючи паливо.

Як альтернативний варіант для нового «Кодіаку» запропонують потужний 2-літровий двигун TSI на 201 кінську силу, а також 2-літровий дизель на 148 «сил» у версії з переднім і 190 к.с. з повним. Зв’язку їм складуть 7-швидкісна роботизована трансмісія.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Skoda

Останні записи

Топ-6 дизельних двигунів, які розчарували власників

Дизельні двигуни вже давно використовують не лише в вантажівках і тракторах. Сьогодні це економія палива,…

05.12.2025

Експерт розповів, як налаштувати дзеркала, щоб уникати сліпих зон

Від правильного налаштування дзеркал значною мірою залежить безпека на дорозі, однак багато водіїв регулюють їх…

05.12.2025

Нова Mazda RX-9 показана на перших зображеннях

Першим спортивним автомобілем Mazda з роторним двигуном стало купе RX-7, за яким пізніше з'явилася модель…

05.12.2025

М’яка зима чи ожеледиця: чи достатньо шин M+S для українських доріг

Маркування M+S на шинах означає Mud & Snow - "бруд і сніг". Так позначають нешиповані…

04.12.2025

Dacia готує новий універсал C-Neo: перші подробиці та характеристики

Компанія Dacia наближається до прем’єри нового проєкту, який, за очікуваннями, отримає назву C-Neo. Британське видання…

04.12.2025

Toyota готує нову Corolla Touring у гібридному та електричному варіантах

Проект наступного покоління Toyota Corolla, зокрема універсала Touring, поступово наближається до реалізації. Нову модель готують…

04.12.2025